BENCHMARKING

U strategiji marketinga
Autor: Delić, Sanda; Renko, Nataša; Škrtić, Marica
Područje: Marketing
Karakter: stručna
Godina izdanja: 2002
Broj stranica: 281
Uvez: Meki

273,00 kn (36,23 €)

‘Benchmarking’ je prvenstveno namijenjen za potrebe studija marketinga, ali će poslužiti svima onima koji moraju funkcionirati u poslovnom okruženju.

Nema na zalihi

Knjiga nije dostupna!

TEČAJ: 1 EUR = 7,53450 HRK SKU: 99 Kategorija:

Opis

Iz sadržaja:

Teorijske osnove i povijesni razvoj Benchmarkinga / Glavni akteri Benchmarking procesa / Teorijski model oblikovanjai primjene Benchmarkinga / Značenje i uloga Benchmarkinga u strategiji marketinga / Mogućnosti primjene SWOT analize na konkretnom primjeru / Mogućnosti primjene Benchmarkinga u upravljanju troškovima poslovanja/ Dosadašnja primjena Benchmarkinga – svjetska iskustva / Primjeri primjene Benchmarkinga u Hrvatskoj

Dodatne informacije

Godina izdanja

Izdavač

Mate

Karakter

stručna

Autor

Renko, Nataša, Delić, Sanda, Škrtić, Marica

Broj stranica

Uvez

Meki

ISBN