DIGITALNI MARKETING

Nova era tržišne komunikacije
Autor: Skupina autora
Područje: Marketing
Područje: Digitalne tehnologije
Karakter: udžbenik
Godina izdanja: 2019
Broj stranica: 167
Uvez: Meki

140,00 kn (18,58 €)

U udžbeniku možete pronaći objašnjenja i prikaze novih pristupa tržišnoj komunikaciji kroz digitalni marketing. Knjiga je namijenjena studentima, stručnjacima iz prakse, posebice u marketingu i menadžmentu, ali i široj publici.

TEČAJ: 1 EUR = 7,53450 HRK SKU: 13579 Kategorije: ,

Opis

O knjizi:

Na sažet i jezgrovit način opisuje se koncept digitalnog marketinga te njegove glavne alate i poslovne modele. Ujedno, razmatra se nova paradigma marketinga nastala zbog primjene novih tehnologija, ali i njezine reperkusije koje još nisu dovoljno istražene

Recenzenti ističu da je jedna od namjena knjige „u popularizaciji digitalnog marketinga kao novog pristupa tržišnoj komunikaciji u okviru suvremene marketinške filozofije poslovanja“ (prof. dr. sc. T. Vranešević) te da „knjiga kroz svoj sadržaj ukazuje na promjene koje digitalna tehnologija vrši na svim aktivnostima marketinga ukazujući na nužnost prilagodbe dosadašnjih marketinških strategija zahtjevima novih dominantnih skupna (generacija) na tržištu.

Iz sadržaja:

DIGITALNA MARKETINŠKA I BREND KOMUNIKACIJA

DIGITALNO BRENDIRANJE

TRGOVINA

NOVA PODRUČJA MARKETINGA I BRENDINGA

DRUŠTVENE MREŽE I NJIHOVA ULOGA U MARKETINGU I BRENDIRNJU

MOBILNI MARKETING

JE LI DIGITALNI MARKETING NOVA PARADIGMA MARKETINGA

Dodatne informacije

Autor

Karakter

Godina izdanja

Broj stranica

Uvez

ISBN

Izdavač

Povezane knjige - Naša preporuka