Opis
O knjizi:
Na sažet i jezgrovit način opisuje se koncept digitalnog marketinga te njegove glavne alate i poslovne modele. Ujedno, razmatra se nova paradigma marketinga nastala zbog primjene novih tehnologija, ali i njezine reperkusije koje još nisu dovoljno istražene
Recenzenti ističu da je jedna od namjena knjige „u popularizaciji digitalnog marketinga kao novog pristupa tržišnoj komunikaciji u okviru suvremene marketinške filozofije poslovanja“ (prof. dr. sc. T. Vranešević) te da „knjiga kroz svoj sadržaj ukazuje na promjene koje digitalna tehnologija vrši na svim aktivnostima marketinga ukazujući na nužnost prilagodbe dosadašnjih marketinških strategija zahtjevima novih dominantnih skupna (generacija) na tržištu.
Iz sadržaja:
DIGITALNA MARKETINŠKA I BREND KOMUNIKACIJA
DIGITALNO BRENDIRANJE
TRGOVINA
NOVA PODRUČJA MARKETINGA I BRENDINGA
DRUŠTVENE MREŽE I NJIHOVA ULOGA U MARKETINGU I BRENDIRNJU
MOBILNI MARKETING
JE LI DIGITALNI MARKETING NOVA PARADIGMA MARKETINGA