Opis
Iz sadržaja:
Predgovor/ Nada Zgrabljić Rotar: Masovni mediji i digitalna kultura/ Hrvoje Stančić: Načela digitalne komunikacije/ Damir Šimunović: Digitalizacija televizije i televizija u interaktivnom okruženju/ Nazif Demoli: 3D i hologramska televizija – znanstveni temelji medijske atraktivnosti/ Damir Hajduk: Digitalizacija lokalnih i regionalnih televizija u Hrvatskoj/ Silvio Šop: Digitalizacija Hrvatskoga radija: mreža Tehnet i servis Radio na zahtjev/Gabrijela Gavran: Tisak u procesu digitalizacije: praktična primjena u novinarstvu/ Stanko Herceg: Digitalna fotografija i profesija fotoizvjestitelj/ Mihaela Majcen Marinić i Simon B. Narath: Digitalna animacija i mogućnosti primjene/ Miran Miošić: Digitalna montaža i postprodukcija/ Ranko Pauković: Digitalizacija zvuka na filmu: „…you ain’t heard nothing yet!“/ Darko Lukić: Medijske tehnologije i kazalište: intermedijalnost i interaktivnost novog kazališta/ Bernard Miočić: Digitalizirano medijsko tržište i odnosi s javnošću/ Pojmovnik/ O autorima/ Kazalo
O knjizi (iz predgovora urednice):
Ova je knjiga zamišljena kao doprinos nastojanjima da se medijskoj pismenosti u digitalnom dobu posveti posebna pozornost. Cilj joj je prikazati na koji način nove komunikacijske tehnologije mijenjaju teorijske paradigme i koncepte te kako utječu na tradicionalne medije i profesije. Istražuje nova organizacijska rješenja i medijske prakse kao i ekonomske i kulturološke promjene u javnoj komunikaciji i medijskoj industriji digitalne ere, u kojoj tradicionalni mediji teže integriranim medijima i medijskim izričajima mijenjajući navike publike i profile medijskih profesionalaca.Knjiga je namijenjena znanstvenicima i polaznicima medijskih studija, studentima novinarstva i srodnih društvenih i drugih disciplina, medijskim profesionalcima, kreatorima medijskih politika u tome području i donositeljima odluka kao i široj kulturnoj javnosti. (urednica Nada Zgrabljić Rotar)