DRUGO LICE MARKETINGA - Naruči svoju knjigu

DRUGO LICE MARKETINGA

Ono što vas je zanimalo, a niste se usudili pitati
Autor: Pavlek, Zvonimir
Područje: Marketing
Karakter: stručno-popularna
Godina izdanja: 2003
Broj stranica: 210
Uvez: Meki

17,25 

‘Drugo lice marketinga’ nadovezuje se na prethodnu autorovu knjigu ‘Marketing u akciji’ i u njoj se otkriva pozadina zbivanja u procesu marketinga: poticaji, lutanja, prepreke, uspjesi i neuspjesi. Živopisan literarni stil čini praksu marketinga zanimljivom i onima koji ne znaju puno o tome području!

Nema na zalihi

Knjiga nije dostupna!

SKU: 108 Kategorija:

Opis

Iz sadržaja:

Prepoznatljivost / Jezici / Od srca do pijetla / Kuhinja / Vinske staze / Iza kulisa proizvoda / Što se krije iza kulisa oglašavanja i marki / Iza kulisa marketinške staze / Hod po trnju (počeci marketinga i organizacija) / Iza kulisa marketinških instrumentarija (istraživanje tržišta, unapređenje prodaje, marketing na prodajnom mjestu, oglašavanje ili kako se rade reklame, «umreženi» potrošač i bistri klinci, «lude» ideje) / Pozadinske igre i intrige (nitko nije prorok u svom selu)

Dodatne informacije

Godina izdanja

Karakter

stručno-popularna

Uvez

Meki

Autor

Pavlek, Zvonimir

Broj stranica

ISBN

Izdavač