EKONOMIKA ZA MENADŽERE, 8. izdanje

Načela i primjene u svjetskoj praksi
Autor: Salvatore, Dominick
Područje: Novi društveni i ekonomski procesi
Karakter: udžbenik
Godina izdanja: 2022
Broj stranica: 682
Uvez: Meki

627,90 kn (83,34 €)

Želite razviti kreativnost tvrtke? Kako najbolje organizirati tvrtku? Razviti poslovnu etiku? Pronađite odgovore na to i ostala pitanja u uspješnici Dominicka Salvatore-a namijenjenoj poduzetnicima, menadžerima, poslovnoj publici, studentima koji svakodnevno donose odluke i povlače strateške poteze.

TEČAJ: 1 EUR = 7,53450 HRK SKU: 13561 Kategorija:

Opis

O knjizi:

Knjiga nastoji uravnotežiti koncepte, primjene i pe­dagogiju. Posredstvom jasnih i sažetih objašnjenja i ilustracija, ona istražuje već dobro probane, kao i mnoge nove i uzbudljive teme u ekonomici za menadžere (kao što su organizacija tvrtki, poslovna etika, evolucija kreativne tvrtke, Porterov strateški okvir, elektronička trgovina, ekonomika informacija i upravljanje rizikom), da bi potom prika­zala kako se poduzeća doista ponašaju, uz pomoć 97 stvarnih studija slučaja kao i jedanaest integrativnih studija  slučajeva. Studije slučajeva kratki su i poticajni primjeri  kako se pro­učavane teorije mogu primijeniti u praksi. Fleksibilna, modularna organizacija knjigu čini pogodnom kako za dugotrajne, tako i za skraćene ko­legije ekonomike za menadžere

Osmo izdanje predstavlja teoriju poduzeća kao poveznicu za ispitivanje procesa donošenja menadžerskih odluka kroz prošireni prikaz alata za donošenje odluka, uključujući aplikacije za proračunske tablice popularne među studentima, s novim prilozima i problemima temeljenim na proračunskim tablicama.

Dominick Salvatore redoviti je profesor ekonomike i poslovnog upravljanja na Sveučilištu Fordham i ravnatelj Globalnog ekonomskog instituta. Autor i koautor je 54 knjige.

 

Iz sadržaja:

PRVI DIO / Uvod

1. Poglavlje / Priroda i opseg ekonomike za menadžere

2. Poglavlje / Optimizacijske tehnike i pomagala novog managementa

 

DRUGI DIO / Analiza potrošnje

3. Poglavlje Teorija potražnje

4. Poglavlje Procjena potražnje

5. Poglavlje Prognoziranje potražnje

 

TREĆI DIO / Analiza proizvodnje i troška

6. Poglavlje Teorija i procjena proizvodnje

7. Poglavlje Teorija i procjena troška

 

ČETVRTI DIO / Struktrura tržišta i praksa u određivanju cijena

8. Poglavlje Tržišna struktura: savršena konkurencija, monopol i

monopolističko natjecanje

9. Poglavlje Oligopol i arhitektura tvrtke

10. Poglavlje Teorija igara i strateško ponašanje

11. Poglavlje Praksa u određivanju cijena

 

PETI DIO / Regulativa, analiza i financijsko planiranje

12. Poglavlje Regulativa i antitrust: uloga države u ekonomiji

13. Poglavlje Analiza rizika

14. Poglavlje Dugoročne ulagačke odluke: financijsko planiranje

Dodatne informacije

Autor

Karakter

Godina izdanja

Broj stranica

Uvez

ISBN

Povezane knjige - Naša preporuka