Opis
O knjizi:
Njemačka obrazovna kriza ne događa se samo u institucijama, ona se prvenstveno događa u idejama. Jedino što se tretira su simptomi, s dobro poznatim posljedicama: svi uključeni su preopterećeni; učitelji, roditelji, djeca, čak i političari. Kardinalna pogreška leži u činjenici da trenutnim obrazovnim reformama nedostaje središnja ideja kulture, objašnjava autor.
Nida-Rümelinova “Filozofija ljudskog odgoja” daje poticaj za novo socijalno razumijevanje onoga što obrazovanje znači: za nas, za našu budućnost, našu sliku ljudi. Kad bismo pronašli hrabrosti za dosljedno humanu obrazovnu praksu, hrabrost da se odvojimo od ideje neposredne iskoristivosti, postavili bismo osnovu za uspješan život – a time i za temeljni oblik uspjeha: sreću u životu.
Iz sadržaja:
Prvi dio – osnove humanog obrazovanja
Drugi dio – obrazovni cilj: humani razum
Treći dio – obrazovni cilj: humana praksa
O autoru