• Ne možete dodati "KAKO USPJEŠNO PREGOVARATI I POVEĆATI SVOJU VRIJEDNOST, NAPREDOVATI, TE ZARADITI VIŠE!" u vašu košaricu jer proizvoda trenutno nemamo na zalihi.
INTERNETSKO KUPOVNO PONAŠANJE GENERACIJSKIH SKUPINA U REPUBLICI HRVATSKOJ - Naruči svoju knjigu

INTERNETSKO KUPOVNO PONAŠANJE GENERACIJSKIH SKUPINA U REPUBLICI HRVATSKOJ

Autor: Matić Šošić, Matea; Vojvodić, Katija
Područje: Marketing
Područje: Prodaja i pregovaranje
Karakter: udžbenik
Godina izdanja: 2018
Broj stranica: 140
Uvez: Tvrdi

29,86 

Knjiga je vrijedna za znanstvenu i stručnu javnost koja je uključena u područje trgovine, marketinga, menadžmenta. U knjizi se obrađuje specifičnosti generacijskih skupina ( Baby Boomer, X ili Y generacija) i njihova disfunkcionalna kupovna ponašanja

Opis

O knjizi:

Autorice u knjizi obrađuju temeljne pojmove i specifičnosti generacijskih skupina i disfunkcionalnog kupovnog ponašanja potrošača te prikazuju rezultate provedenog istraživanja kupovnih ponašanja internetskih korisnika u Republici Hrvatskoj. Istraživanjem se određivao profil hrvatskog potrošača, razina sigurnosti s obzirom na obilježja internetskih stranica, determinirali različiti disfunkcionalni obrasci kupovnog ponašanja te se ispitivala sklonost prihvaćanja novih informacijskih tehnologija koristeći se TAM modelom.

Iz sadržaja:

Predgovor I

1. TEORIJA GENERACIJSKIH SKUPINA

1.1. Baby Boomer generacija

1.2. Generacija X

1.3. Generacija Y

2. DISFUNKCIONALNA KUPOVNA PONAŠANJA POTROŠAČA

2.1. Impulzivno kupovno ponašanje

2.1.1. Pojmovno određenje impulzivne kupnje

2.1.2. Istraživanja impulzivnoga kupovnog ponašanja

2.1.3. Istraživanja impulzivnoga ponašanja u internetskoj kupnji

2.2. Kompulzivno kupovno ponašanje

2.2.1. Pojmovno određenje kompulzivne kupnje

2.2.2. Istraživanja kompulzivnoga kupovnog ponašanja

2.2.3. Istraživanja kompulzivnog ponašanja u internetskoj kupnji

3. ISTRAŽIVANJE KUPOVNIH PONAŠANJA INTERNETSKIH KORISNIKA U REPUBLICI HRVATSKOJ

3.1. Metodologija istraživanja

3.1.1. Opće karakteristike uzorka istraživanja

3.1.2. Određivanje profila hrvatskog potrošača prema osnovnim obilježjima kupovnog ponašanja u internetskom okruženju

3.1.3. Određivanje generacijskih skupina u internetskom okruženju u Republici Hrvatskoj

3.1.4. Ispitivanje TAM modela u Republici Hrvatskoj

3.1.5. Disfunkcionalni obrasci kupovnog ponašanja u Republici Hrvatskoj

3.1.6. Određivanje razine sigurnosti s obzirom na obilježja internetskih stranica

4. ZAKLJUČNA RAZMATRANJA

PRILOZI

LITERATURA

Dodatne informacije

Autor

Karakter

Godina izdanja

Broj stranica

ISBN

Uvez

Izdavač

Povezane knjige - Naša preporuka