Opis
Iz sadržaja:
Upravljanje turističkom destinacijom u Hrvatskoj – ograničenja i mogućnosti/ Suradnja interesnih skupina u turističkim destinacijama/ Benchmarking – metode i primjena u turizmu/ Brendiranje turističke destinacije/ Utjecaj informacijskih i komunikacijskih tehnologija na merketing turističkih destinacija/ Turizam i prostor – teorija i praksa održivog razvoja/ Istraživanja prihvatnog kapaciteta – međunarodna i hrvatska iskustva/ Integralno planiranje u turizmu kao temelj održivog razvoja/ Promet u turističkim destinacijama/ Mjerenje konkurentnosti turističkog proizvoda – primjer kruzing turizma i Dubrovnika
O knjizi:
Ova se knjiga bavi posebnim aspektima upravljanja turizmom u destinaciji u uvjetima kada mnogi ograničavajući čimbenici i dugogodišnji problemi otežavaju i usporavaju razvoj turizma u Hrvatskoj. Autori se u svojim radovima fokusiraju na neki od aspekata upravljanja turizmom, imajući u vidu destinaciju kao temeljnu jednicu i okosnicu turističkog doživljaja. Provedena istraživanja, međunarodna i domaća iskustva podlogom su zaključaka, preporuka i ideja o tome kako se nositi s izazovima upravljanja suvremenim turizmom.