KAKO STVORITI KONKURENTSKU PREDNOST - Naruči svoju knjigu

KAKO STVORITI KONKURENTSKU PREDNOST

Autor: Smith, L. Jayne
Područje: Poslovanje
Karakter: priručnik
Godina izdanja: 2007
Broj stranica: 207
Uvez: Meki

15,93 

Nema na zalihi

Knjiga nije dostupna!

SKU: 1042 Kategorija:

Opis

Iz sadržaja:

Konkurentska prednost je razlog zbog kojeg ste na poslu/ Kako konkurentska prednost sklapa poslove/ Vaše konkurentske prednosti vašim mušterijama mogu uštedjeti novac/ Konkurentska prednost vas oslobađa konkurencije bazirane na cijeni/ Konkurentske prednosti ne svode se na jake strane/ Konkurentsko pozicioniranje/ Opasno nepodudaranje/ Identificirajte konkurentske prednosti vaše tvrtke/ Ako nemate konkurentsku prednost, stvorite je/ Komunicirajte, komunicirajte, komunicirajte

O knjizi:

Zašto bih poslovao s tobom, a ne s tvojim konkurentom? Bilo da ste trgovac na malo, proizvođač, distributer ili davatelj usluga – ako ne možete odgovoriti na ovo pitanje, sigurno ćete izgubiti kupce, klijente i tržišni udjel. Ova knjiga otvorit će vam oči otkrivajući da je prepoznavanje vaših konkurentskih prednosti (i njihovo razglašavanje na tržištu) najbolja garancija sklapanja poslova, zadržavanja klijenata i velike prednosti pred konkurencijom.

Pet fatalnih pogrešaka koje se događaju većini poduzeća:
1. Nemaju konkurentsku prednost, ali misle da je imaju.
2. Imaju konkurentsku prednost, no ne znaju koja je pa umjesto da je iskoriste pribjegavaju snižavanju cijena
3. Svjesni su svojih konkurentskih prednosti no zaboravljaju o njima informirati svoje klijente.
4. Svoje “jake strane” pogrešno proglašavaju konkurentskim prednostima.
5. Ne obraćaju dovoljno pozornosti konkurentskim prednostima kada donose strateške i operativne odluke.

Dobra je vijest da MOŽETE ispraviti ove skupe pogreške – identificiranjem svojih konkurentskih prednosti i stvaranjem novih. Konzultantica, glasnogovornica i stručnjakinja za konkuretnske prednosti Jaynie Smith iznosi brojne primjere malih i velikih tvrtki koje su znatno poboljšale rezultate svojeg poslovanja fokusiranjem na svoje konkuretnske prednosti.
Jack Welch je jednom rekao: “Ako nemate konkurentsku prednost, nemojte se natjecati.”
Ova izravna i jasna knjiga puna je inspirativnih primjera i konkretnih uputa o tome kako možete otkriti postojeće konkurentske prednosti, razviti nove i razglasiti ih na tržištu.

Dodatne informacije

Godina izdanja

Izdavač

Naklada Ljevak

Karakter

priručnik

Autor

Smith, L. Jayne

Broj stranica

Uvez

Meki

ISBN