Opis
Iz sadržaja:
SVIJET JE UŠAO U NOVI EKONOMSKI STADIJ: OD NORMALNOSTI DO TURBULENCIJE/ Što je tržišna turbulencija?/ Čimbenici koji mogu prouzročiti kaos/ POGREŠNE REAKCIJE MENADŽMENTA NA TURBULENCIJU SADA POSTAJU OPASNE/ Odluke o raspodjeli sredstava koje potkopavaju glavnu strategiju i kulturu/ Smanjivanje sveukupnih troškova naspram usmjerenih i odmjerenih postupaka/ Brzopotezna rješenja koja osiguravaju protok novca, a ključne dionike dovode u rizične situacije/ Smanjivanje troškova za marketing i razvoj novih maraka i proizvoda/ Nazadovanje prodaje i smanjenje cijena/ Odvajanje od klijenata smanjivanjem troškova vezanih uz prodaju/ Smanjivanje troškova obuke i razvoja u razdoblju ekonomskih kriza/ Podcjenjivanje dobavljača i distributera/ MODEL CHAOTICS: UPRAVLJANJE RANJIVOŠĆU I PRILIKAMA/ Izrada sustava za rano upozoravanje/ Izrada ključnih scenarija/ Odabir scenarija i strategije/ OBLIKOVANJE ELASTIČNIH UPRAVLJAČKIH SUSTAVA/ Upravljački sustav Chaotics/ Financije i informacijska tehnologija, Proizvodnja/operacije, Kupnja/nabava, Ljudski potencijali/ OBLIKOVANJE ELASTIČNIH MARKETINŠKIH SUSTAVA/ Česte marketinške reakcije na krize/ Strateški marketinški odgovori na krize/ Operativni problemi s kojima se suočavaju marketinški odjeli/ Operativni problemi s kojima se suočavaju prodajni odjeli/ DOBRO USPIJEVATI U TURBULENTNOM RAZDOBLJU: POSTIZANJE ODRŽIVOSTI POSLOVNIH POTHVATA/ Održivost poslovnih pothvata
O knjizi:
Kaotika je strateški radni okvir namjenjen rješavanju ekonomske turbulencije. Knjiga se temelji na koncepciji svjetske ekonomije koja je ušla u ekonomsko razdoblje nesigurnosti i omogućava kompanijama preživljavanje uz više stope rizika. Philip Kotler i John A. Caslione za to predstavljaju set novih obrazaca strateškog ponašanja, kao i instrumente za stvaranje sustava ranog upozorenja, sustava osmišljavanja mogućih scenarija za pregled mogućih ishoda te sustava brzih reakcija.
Upravljački sustav Kaotika pomaže menadžerima da ponovo promisle cjelokupni pristup upravljanju i marketingu tijekom recesije i u drugim turbulentnim uvjetima, pa među ostalim i kako razviti sustav za rano upozoravanje i identificiranje prvih znakova promjena, među koje spadaju i razorne inovacije i šokovi; stvoriti detaljne najgore, najbolje i najočekivanjije scenarije korištenjem strategija za učinkovito suočavanje sa svakim od njih; strateški rezati troškove ili povećati učinkovitost; osigrati tržišni udjel u temeljnome potrošačkom segmentu; komprimirati strateško planiranje u kraće tromjesečne cikluse kako bi se lakše pratio puls kompanije te spriječiti potencijalno katastrofalne posljedice napuštanja temeljnih načela.