• Ne možete dodati "UPRAVLJATE TVRTKOM, A ZNATE LI MARKETING?" u vašu košaricu jer proizvoda trenutno nemamo na zalihi.
KAOTIKA - Naruči svoju knjigu

KAOTIKA

Upravljanje i marketing u turbulentnim vremenima
Autor: Kaslione, J.A.; Kotler, Philip
Područje: Marketing
Karakter: stručna
Godina izdanja: 2009
Broj stranica: 335
Uvez: Meki

48,08 

Neophodan vodič poslovnim vođama koji nastoje preživjeti današnje ekonomske oluje, a žele i napredovati u neizbježnim turbulencijama današnjice.

SKU: 766 Kategorija:

Opis

Iz sadržaja:

SVIJET JE UŠAO U NOVI EKONOMSKI STADIJ: OD NORMALNOSTI DO TURBULENCIJE/ Što je tržišna turbulencija?/ Čimbenici koji mogu prouzročiti kaos/ POGREŠNE REAKCIJE MENADŽMENTA NA TURBULENCIJU SADA POSTAJU OPASNE/ Odluke o raspodjeli sredstava koje potkopavaju glavnu strategiju i kulturu/ Smanjivanje sveukupnih troškova naspram usmjerenih i odmjerenih postupaka/ Brzopotezna rješenja koja osiguravaju protok novca, a ključne dionike dovode u rizične situacije/ Smanjivanje troškova za marketing i razvoj novih maraka i proizvoda/ Nazadovanje prodaje i smanjenje cijena/ Odvajanje od klijenata smanjivanjem troškova vezanih uz prodaju/ Smanjivanje troškova obuke i razvoja u razdoblju ekonomskih kriza/ Podcjenjivanje dobavljača i distributera/ MODEL CHAOTICS: UPRAVLJANJE  RANJIVOŠĆU I  PRILIKAMA/ Izrada sustava za rano upozoravanje/ Izrada ključnih scenarija/ Odabir scenarija i strategije/ OBLIKOVANJE ELASTIČNIH UPRAVLJAČKIH SUSTAVA/ Upravljački sustav Chaotics/ Financije i informacijska tehnologija, Proizvodnja/operacije, Kupnja/nabava, Ljudski potencijali/ OBLIKOVANJE ELASTIČNIH MARKETINŠKIH SUSTAVA/ Česte marketinške reakcije na krize/ Strateški marketinški odgovori na krize/ Operativni problemi s kojima se suočavaju marketinški odjeli/ Operativni problemi s kojima se suočavaju prodajni odjeli/ DOBRO USPIJEVATI U TURBULENTNOM RAZDOBLJU: POSTIZANJE ODRŽIVOSTI POSLOVNIH POTHVATA/ Održivost poslovnih pothvata

 

O knjizi:


Kaotika je strateški radni okvir namjenjen rješavanju ekonomske turbulencije. Knjiga se temelji na koncepciji svjetske ekonomije koja je ušla u ekonomsko razdoblje nesigurnosti i omogućava kompanijama preživljavanje uz više stope rizika. Philip Kotler i John A. Caslione za to predstavljaju set novih obrazaca strateškog ponašanja, kao i instrumente za stvaranje sustava ranog upozorenja, sustava osmišljavanja mogućih scenarija za pregled mogućih ishoda te sustava brzih reakcija.
Upravljački sustav Kaotika pomaže menadžerima da ponovo promisle cjelokupni pristup upravljanju i marketingu tijekom recesije i u drugim turbulentnim uvjetima, pa među ostalim i kako razviti sustav za rano upozoravanje i identificiranje prvih znakova promjena, među koje spadaju i razorne inovacije i šokovi; stvoriti detaljne najgore, najbolje i najočekivanjije scenarije korištenjem strategija za učinkovito suočavanje sa svakim od njih; strateški rezati troškove ili povećati učinkovitost; osigrati tržišni udjel u temeljnome potrošačkom segmentu; komprimirati strateško planiranje u kraće tromjesečne cikluse kako bi se lakše pratio puls kompanije te spriječiti potencijalno katastrofalne posljedice napuštanja temeljnih načela.

Dodatne informacije

Godina izdanja

Izdavač

Mate

Karakter

stručna

Autor

Kaslione, J.A., Kotler, Philip

Broj stranica

Uvez

Meki

ISBN

Izdavač