ŠEF ZA SVA VREMENA ili svakodnevni šefovi signali poštovanja prema ljudima (preporučena knjiga: „Motivirani za uspjeh“)

Utjecajni svjetski poslovni časopis Wall Street Journal objavio je rezultate zanimljiva istraživanja među menadžerima u SAD‑u, njih 16.000. Istraživače je posebno zanimalo kako s ljudima rade oni šefovi koji ostvaruju najveće uspjehe. Nađeno je kako najbolje vođe… općenito, mnogo vremena i pažnje pridaju tom dijelu svog posla. I … odišu pozitivnim stavom prema suradnicima. Učestalo iskazuju poštovanje i uvažavanje zaposlenima, čine to na višestruke “male” načine: traže njihov savjet, uvažavaju mišljenja, zanimaju ih i suprotstavljena mišljenja, s pažnjom ih slušaju. Trajno vode računa …

Ne stvara gerilski marketing prilike, nego ih uočava! (iz knjige „Atomski marketing“)

Uvijek kad naiđete na poslovnu priliku, budite hrabri i dajte 100 posto svoje energije da ju iskoristite. Ne“mate novca? Ni ja ga nisam imao, ali sam pronašao način kako da dođem do njega. Ako ste k tomu i novi, mali i djelujete na “tankom budžetu”, gerila marketing sigurno je vaša strategija. Što je uopće to? Po definiciji, gerila marketing je podvrsta marketinga, redovito besplatna ili s malim troškom, zasnovana na kreativnosti i znanju o psihologiji kupca. Naziv je nadjenuo i …

Podržati rast drugih – osjetiti sreću u sebi!

Svi bismo željeli uživati u privilegiji da pozitivno utječemo na živote ljudi jer taj osjećaj usrećuje. O tome govori i knjiga Kako postati osoba s utjecajem glasovitih motivatora Johna Maxwella i Jima Dornana. Jedan od pristupa je podržavati druge ljude u razvoju, poticati ih da uzrastu koliko god mogu. Ima li ljepše misije?! Pismo Johna Wesleyja, 1791. Sve je tako činio i osnivač metodističke crkve John Wesley, uvršten na listu BBC‑a “100 najvećih Britanaca”. U jeku parlamentarne borbe 1791., Wesley …

Rukovoditelji, svakodnevni izrazi poštovanja potiču vaše ljude !

Utjecajni svjetski poslovni časopis Wall Street Journal objavio je nedavno rezultate zanimljiva istraživanja među menadžerima u SAD‑u, njih 16.000. Istraživače je posebno zanimalo kako s ljudima rade oni rukovoditelji koji ostvaruju najveće uspjehe. Nađeno je da vođe iz skupine najboljih odišu pozitivnim stavom prema suradnicima i, općenito, mnogo vremena i pažnje pridaju tom dijelu svog posla. Učestalo iskazuju poštovanje i uvažavanje zaposlenima, čine to na višestruke “male” načine: traže njihov savjet, uvažavaju mišljenja, zanimaju ih i suprotstavljena mišljenja, s pažnjom …

Psihologija u pregovaranju

Psihologija u pregovaranju

Otvorite oči, naćulite uši! Za uspjeh pregovora važno je znati slušati – s pažnjom, doslovce, ali i između redaka. Treba što prije otkriti poslovne interese i pregovaračke namjere sugovornika i na tome graditi strategiju pregovaranja. * Fraze poput: Usput; Oh, da ne zaboravim; Bit ću pošten/iskren; Otkrit ću vam istinu i sl., u 9 od 10 slučajeva ne znače dobronamjernost. * Brže treptanje kapcima očiju i skretanje pogleda odaje – skrivanje, laganje, uzbuđenje ili čak bijes. * Položaj pri sjedenju …