Opis
O knjizi:
Kroz dugi niz godina proučavanja i analiziranja primjena pojedinih alata i tehnika u rješavanju problema i donošenju odluka u poslovanju, autori su došli do saznanja da se menadžerski alati vrlo rijetko koriste i da je većina odluka donesena na temelju intuicije. Svjesni da se kvalitetno može upravljati jedino ako se donose odluke na temelju dokaza i činjenica, a to znači primjenom rezultata dobivenih korištenjem odgovarajućih menadžerskih alata, odlučili su napisati niz knjiga – vodiča čija je namjena pomoć u savladavanju primjene menadžerskih alata kako bi se mogli koristiti u svakodnevnom poslovanju. Knjiga pred vama jedan je od tih vodiča koji će vam olakšati rješavanje svih problema vezanih za reklamacije.
Iz sadržaja:
- Uvod u 8D metodu
- Koraci (discipline) 8D metode
D 0 – Planiranje projekta
D1 – Formiranje tima
D2 – Definiranje problema
D3 – Poduzimanje privremenih mjera za limitiranje štete
D4 – Analiza i utvrđivanje korijena problema
Paretov dijagram
Dijagram stabla
Dijagram uzroka i posljedice
Raspršni dijagram
Relacijski dijagram
Oluja mozgova
5 zašto
D5 – Izbor korektivnih mjera i njihovo verificiranje
D6 – Provođenje korektivnih mjera
D7 – Sprječavanje pojavljivanja problema
Permanentna kontrola performansi
3P metoda
D8 – Zahvala timu
- Primjer
- Privitak: Predložak 8D metode
- Popisi / Kazalo / Izvori