Vidi košaricu “MARKETING & PR U STVARNOM VREMENU” je dodano u vašu košaricu.
ATOMSKI MARKETING - Naruči svoju knjigu

ATOMSKI MARKETING

Autor: Palić, Marijan
Područje: M.E.P. - naša izdanja
Područje: Marketing
Karakter: stručno-popularna
Godina izdanja: 2019
Broj stranica: 188
Uvez: Meki

19,78 

E-Book gratis

28 stranica vrhunskog štiva iz digitalne prodajne prakse.

Nema na zalihi

Knjiga nije dostupna!

Opis

O knjizi, riječ autora:

Oduvijek mi je bila želja napisati knjigu koja će pomoći ljudima u poboljšanju njihovih marketinških znanja i pri ostvarenju rezultata.
Budući da se u marketingu sve iznimno brzo mijenja, posebice u digitalnom marketingu, a budući da isto tako marketingaši vole pričati priče, odlučio sam vam marketinške savjete ispričati kroz svoj život, kroz stvari koje sam bilježio i koje su se meni činile zanimljivima.
Uvijek sam najviše učio na primjerima pa ću upravo zato u knjizi spominjati puno primjera. S čime sam se susretao, koje sam zanimljive primjere čitao, na kojim sam greškama učio, a istodobno sam to sve želio uklopiti u štivo koje ćete vrlo brzo i vrlo rado pročitati.
Danas je popularan performance-driven marketing, marketing koji donosi rezultate, a u nekoliko ćete primjera moći jasno vidjeti kako to nije znanstvena fantastika, već da to možete ostvariti i vi.
Možda će vam mnogo pojmova biti nepoznato. Moj je savjet da u tom slučaju, kao što je i običaj u današnje vrijeme (u digitalno doba), koristite Google.
U knjizi sam vrlo rado koristio primjere Setha Godina, Martina Lindstorma i Simona Sineka, od kojih se svakako puno može naučiti.

Zašto pročitati knjigu?

Marketing digitalnog doba, to je onaj marketing koji donosi rezultate. Kako doći do tih rezultata? U knjizi sam pisao o primjerima iz Hrvatske, ali i svijeta. Pisao sam o primjerima koje i vi možete primijeniti već danas, uz minimalne budžete, baš kao što sam i ja to radio.
Upravo to je ljepota marketinga digitalnog doba, sve se može pratiti, mjeriti i mijenjati. Svi imaju jednake mogućnosti razvoja i prezentacije, interakcije i komunikacije.
Ova knjiga je pravi izbor za vas ako tek krećete, želite pokrenuti svoj blog ili tražite posao. Ovo je knjiga i za one koji su već stručnjaci u svom području, jer će, vjerujem, naći mnoge primjere koji će ih inspirirati i motivirati za dalje. Ovo je knjiga i za sve one koji ne shvaćaju što je točno marketing i kako funkcionira u današnjem svijetu.

Iz sadržaja:

1. O KNJIZI

2. UVOD

3. TRAŽE SE STRUČNJACI, A OSOBNI BRANDING JE (IZNIMNO) VAŽAN

4. RUGANJE

5. KADA DIREKTOR PREUZME VAŠ POSAO

6. KAKO JE PROMJENA KAMPANJE SPASILA VELIKI EVENT

7. ŠTO JE VAŽNIJE, MARKETING ILI REZULTAT?

8. PROMJENE DONOSE INOVACIJE

9. #FU2016

10. BUDITE ISKRENI – „FCK, WE’RE SORRY”

11. ODLIČAN PRIMJER OGLASA

12. KAKO STE?

13. KRITIKA: WEB JE RUŽAN

14. KVALITETNI ONLINE TEMELJI

15. WEB KAO OSNOVNI MARKETINŠKI ALAT

16. UX – UPOTREBLJIVOST WEB STRANICA

17. ŠTO JE DIGITAL?

18. LJETNO RAČUNANJE VREMENA

19. REBRANDING KRUMPIRA

20. PRONAĐITE PRILIKU

21. HRFUTSAL – KAKO SE PROBITI NA TRŽIŠTU?

22. GUERILLA MARKETING

23. GUERILLA MARKETING U HRVATSKOJ

24. CURA IZ KRIVOG PUTA

25. DOBRO vs. ZLO

26. PEPSI vs. COCA COLA

27. OVISNOST O KOCKANJU

28. ZAMJERAMO MARKETINGAŠIMA, A MI SMO ISTI!

29. STRAH OD GUBITKA, ŽUDNJA ZA DOBITKOM

30. OFFLINE PROTIV ONLINE MARKETINGA

31. TARGET

32. IPAK, U ONLINE OGLAŠAVANJU TREBA BITI OPREZAN

33. KAKO JE DONALD TRUMP PROMIJENIO OGLAŠAVANJE

34. ZAŠTO NE VJERUJEMO OGLASIMA?

35. BRIGA O KORISNIKU/KUPCU

36. PRIČAJTE S KORISNICIMA I KADA ONI ODLAZE

37. JUVENTUS KUŽI SPIKU

38. MORON

39. KADA SMO VEĆ KOD TELEKOMUNIKACIJSKIH KUĆA

40. ZAINTRIGIRAJTE KUPCE – TEASER KAMPANJE

41. CONTENT MARKETING – ONLINE

42. PISANJE ZA WEB

43. SKUPLJANJE RELEVANTNIH LIDOVA

44. SMETNJE NA INTERNETU

45. POSLOVNICA JE BITNA

46. VRIJEME JE NOVAC!

47. LJUDI PAZE NA DETALJE!

48. MIŠOLOVKA

49. DREČANJE BEBA

50. NAPRAVITE ONO ŠTO SE NIKAD NE RADI*

51. JOŠ TEASER KAMPANJA…

52. PAUZA U FILMU

53. PLACEBO EFEKT

54. E-MAILOVI I GDPR

55. I TRADICIJA JE VAŽNA

56. STRAST SKUPLJANJA SLIČICA

57. GLAGOLI vs. IMENICE

58. ŽELIMO LI DA NAM (POTENCIJALNI) KUPCI ODU?

59. EH, TAJ MARKETING…

60. NE OTKRIVAJTE TOPLU VODU

61. NE KOPIRAJTE VELIKE

62. ŽELJE, POZDRAVI I EMOCIJE

63. KAKO NIKE PRIČA PRIČE?

64. I U OSIJEKU SE PRIČAJU DOBRE PRIČE…

65. ADIDAS I HEJTANJE

66. ODBROJAVANJE…

67. ISTI PROIZVOD + X = RAZLIČITA VRIJEDNOST

68. PLEMENA I ZAJEDNICE

69. PLEME BODYBUILDERA

70. POVJERENJE JE IZNIMNO VAŽNO!

71. BAHATI SMO

72. SKANDALOZNO: ONI SU TOTALNO DRUGAČIJI OD DRUGIH (I BAŠ ZATO SVI PRIČAJU O NJIMA)

73. RED BULL I SKAKANJE IZ SVEMIRA

74. SUAREZOV UGRIZ

75. KRATKA STANKA…

76. KORISNIČKO ISKUSTVO

77. PUNJAČ ZA MOBITEL

78. MARKETING JE I KULTURA TVRTKE

79. MIKROTARGETIRANJE JE SADAŠNJOST

80. JE LI TO SLUČAJNO?

81. ŠTO MOŽEMO ZAKLJUČITI?

82. BONUS 1 – ‘Milenijalci’ mijenjaju sport, Atlanta Hawks pravi je primjer toga!

83. BONUS 2 – 12 SAVJETA kako poboljšati rezultate i ostvariti rezultate

84. BONUS 3 – Zašto ne možete odbiti nešto besplatno?

85. LITERATURA

Dodatne informacije

Godina izdanja

Broj stranica

Autor

Karakter

Uvez

Povezane knjige - Naša preporuka

NOVA PRAVILA MARKETINGA & PR-a

Kako se koristiti medijskim priopćenjima, blogovima, podcastingom, viralnim marketingom i internetskim medijima...

Meerman Scott, David

MALO JE IN, VELIKO JE OUT

I još 183 blogerske improvizacije i izvanredne poslovne ideje

Godin, Seth