Opis
O knjizi, riječ autora:
Oduvijek mi je bila želja napisati knjigu koja će pomoći ljudima u poboljšanju njihovih marketinških znanja i pri ostvarenju rezultata.
Budući da se u marketingu sve iznimno brzo mijenja, posebice u digitalnom marketingu, a budući da isto tako marketingaši vole pričati priče, odlučio sam vam marketinške savjete ispričati kroz svoj život, kroz stvari koje sam bilježio i koje su se meni činile zanimljivima.
Uvijek sam najviše učio na primjerima pa ću upravo zato u knjizi spominjati puno primjera. S čime sam se susretao, koje sam zanimljive primjere čitao, na kojim sam greškama učio, a istodobno sam to sve želio uklopiti u štivo koje ćete vrlo brzo i vrlo rado pročitati.
Danas je popularan performance-driven marketing, marketing koji donosi rezultate, a u nekoliko ćete primjera moći jasno vidjeti kako to nije znanstvena fantastika, već da to možete ostvariti i vi.
Možda će vam mnogo pojmova biti nepoznato. Moj je savjet da u tom slučaju, kao što je i običaj u današnje vrijeme (u digitalno doba), koristite Google.
U knjizi sam vrlo rado koristio primjere Setha Godina, Martina Lindstorma i Simona Sineka, od kojih se svakako puno može naučiti.
Zašto pročitati knjigu?
Marketing digitalnog doba, to je onaj marketing koji donosi rezultate. Kako doći do tih rezultata? U knjizi sam pisao o primjerima iz Hrvatske, ali i svijeta. Pisao sam o primjerima koje i vi možete primijeniti već danas, uz minimalne budžete, baš kao što sam i ja to radio.
Upravo to je ljepota marketinga digitalnog doba, sve se može pratiti, mjeriti i mijenjati. Svi imaju jednake mogućnosti razvoja i prezentacije, interakcije i komunikacije.
Ova knjiga je pravi izbor za vas ako tek krećete, želite pokrenuti svoj blog ili tražite posao. Ovo je knjiga i za one koji su već stručnjaci u svom području, jer će, vjerujem, naći mnoge primjere koji će ih inspirirati i motivirati za dalje. Ovo je knjiga i za sve one koji ne shvaćaju što je točno marketing i kako funkcionira u današnjem svijetu.
Iz sadržaja:
1. O KNJIZI
2. UVOD
3. TRAŽE SE STRUČNJACI, A OSOBNI BRANDING JE (IZNIMNO) VAŽAN
4. RUGANJE
5. KADA DIREKTOR PREUZME VAŠ POSAO
6. KAKO JE PROMJENA KAMPANJE SPASILA VELIKI EVENT
7. ŠTO JE VAŽNIJE, MARKETING ILI REZULTAT?
8. PROMJENE DONOSE INOVACIJE
9. #FU2016
10. BUDITE ISKRENI – „FCK, WE’RE SORRY”
11. ODLIČAN PRIMJER OGLASA
12. KAKO STE?
13. KRITIKA: WEB JE RUŽAN
14. KVALITETNI ONLINE TEMELJI
15. WEB KAO OSNOVNI MARKETINŠKI ALAT
16. UX – UPOTREBLJIVOST WEB STRANICA
17. ŠTO JE DIGITAL?
18. LJETNO RAČUNANJE VREMENA
19. REBRANDING KRUMPIRA
20. PRONAĐITE PRILIKU
21. HRFUTSAL – KAKO SE PROBITI NA TRŽIŠTU?
22. GUERILLA MARKETING
23. GUERILLA MARKETING U HRVATSKOJ
24. CURA IZ KRIVOG PUTA
25. DOBRO vs. ZLO
26. PEPSI vs. COCA COLA
27. OVISNOST O KOCKANJU
28. ZAMJERAMO MARKETINGAŠIMA, A MI SMO ISTI!
29. STRAH OD GUBITKA, ŽUDNJA ZA DOBITKOM
30. OFFLINE PROTIV ONLINE MARKETINGA
31. TARGET
32. IPAK, U ONLINE OGLAŠAVANJU TREBA BITI OPREZAN
33. KAKO JE DONALD TRUMP PROMIJENIO OGLAŠAVANJE
34. ZAŠTO NE VJERUJEMO OGLASIMA?
35. BRIGA O KORISNIKU/KUPCU
36. PRIČAJTE S KORISNICIMA I KADA ONI ODLAZE
37. JUVENTUS KUŽI SPIKU
38. MORON
39. KADA SMO VEĆ KOD TELEKOMUNIKACIJSKIH KUĆA
40. ZAINTRIGIRAJTE KUPCE – TEASER KAMPANJE
41. CONTENT MARKETING – ONLINE
42. PISANJE ZA WEB
43. SKUPLJANJE RELEVANTNIH LIDOVA
44. SMETNJE NA INTERNETU
45. POSLOVNICA JE BITNA
46. VRIJEME JE NOVAC!
47. LJUDI PAZE NA DETALJE!
48. MIŠOLOVKA
49. DREČANJE BEBA
50. NAPRAVITE ONO ŠTO SE NIKAD NE RADI*
51. JOŠ TEASER KAMPANJA…
52. PAUZA U FILMU
53. PLACEBO EFEKT
54. E-MAILOVI I GDPR
55. I TRADICIJA JE VAŽNA
56. STRAST SKUPLJANJA SLIČICA
57. GLAGOLI vs. IMENICE
58. ŽELIMO LI DA NAM (POTENCIJALNI) KUPCI ODU?
59. EH, TAJ MARKETING…
60. NE OTKRIVAJTE TOPLU VODU
61. NE KOPIRAJTE VELIKE
62. ŽELJE, POZDRAVI I EMOCIJE
63. KAKO NIKE PRIČA PRIČE?
64. I U OSIJEKU SE PRIČAJU DOBRE PRIČE…
65. ADIDAS I HEJTANJE
66. ODBROJAVANJE…
67. ISTI PROIZVOD + X = RAZLIČITA VRIJEDNOST
68. PLEMENA I ZAJEDNICE
69. PLEME BODYBUILDERA
70. POVJERENJE JE IZNIMNO VAŽNO!
71. BAHATI SMO
72. SKANDALOZNO: ONI SU TOTALNO DRUGAČIJI OD DRUGIH (I BAŠ ZATO SVI PRIČAJU O NJIMA)
73. RED BULL I SKAKANJE IZ SVEMIRA
74. SUAREZOV UGRIZ
75. KRATKA STANKA…
76. KORISNIČKO ISKUSTVO
77. PUNJAČ ZA MOBITEL
78. MARKETING JE I KULTURA TVRTKE
79. MIKROTARGETIRANJE JE SADAŠNJOST
80. JE LI TO SLUČAJNO?
81. ŠTO MOŽEMO ZAKLJUČITI?
82. BONUS 1 – ‘Milenijalci’ mijenjaju sport, Atlanta Hawks pravi je primjer toga!
83. BONUS 2 – 12 SAVJETA kako poboljšati rezultate i ostvariti rezultate
84. BONUS 3 – Zašto ne možete odbiti nešto besplatno?
85. LITERATURA