Vidi košaricu “MOBING” je dodano u vašu košaricu.
COOL GENERACIJA - Naruči svoju knjigu

COOL GENERACIJA

Nova poslovna filozofija
Autor: Lammiman, J.; Syrett, M.
Područje: Ljudski potencijali
Karakter: stručno-popularna
Godina izdanja: 2005
Broj stranica: 287
Uvez: Meki

15,93 

Ova knjiga je „vodič“ svim tvrtkama koje žele privući novu generaciju Milenijanaca, ljudi rođenih nakon 1980. godine, bilo kao zaposlenike ili potrošače.

Nema na zalihi

Knjiga nije dostupna!

SKU: 433 Kategorija:

Opis

Iz sadržaja:

Prvi dio ( Kulerski počeci, Kulerska izvorišta, Izvan kulerskog svijeta, Unutar kulerskog svijeta, Prijelomna točka ) / Drugi dio ( Kulersko vodstvo, Upravljanje kulerskim resursima, Kuleri i brainstorming, Kuleri i branding ) / Sažetak / Reference / Pogovor ( Velimir Srića )

O knjizi:

Milenijanci možda imaju ista uvjerenja i možda se ponašaju slično kao tinejdžeri i dvadeset-i-nešto-godišnjaci iz ranijih generacija, no oni su u znatno boljoj poziciji da ispune svoje težnje i žive vlastitim stilom, a njihove ambicije možda pritom uopće i ne uključuju mogućnost da za vas rade ili da od vas išta kupuju. Pa ipak, najbolji od njih imaju sve kvalitete, vještine i osobine potrebne vašoj tvrtki. U svojim su rukama držali računalnog miša znatno duže nego zvečku, iskusni su poznavatelji brendova, a u inovativnosti i lateralnom pristupu nadmašuju svoje prethodnike. Da citiramo Fast Company, bibliju dot.com poslovanja: „Ako želite da vam ljudi razmišljaju izvan uobičajenih okvira, zašto ne biste naučili raditi s ljudima koji nisu svjesni da ti okviri postoje?“

Ne možete si dopustiti da ignorirate Milenijance. Uz njih će vaša trvtka uvijek biti u tijeku zbivanja. Kako biste iskoristili njihov inovativan pristup radu i tempu života prema obrascu „24 sata dnevno, sedam dana u tjednu“, morate odbaciti stare priručnike za upravljanje osobljem i stvaranje brendova. Milenijanci ne razmišljaju onako kako vi mislite da razmišljaju.Ova knjiga će vam otključati vrata u njihov svijet.

Lammiman i Syrett pružaju fascinantan uvid u načine kako uspješnije korištenje metoda praktičnog i terenskog tržišnog istraživanja, učinkovitije korištenje tehnologije, skraćivanje postupka donošenja odluka, inventivnije korporacijsko investiranje te lateralno i participativno rukovođenje, mogu pomoći u privlačenju nove generacije radnika i potrošača koji—za razliku od svojih prethodnika—mogu lako i otići ako im se prohtije, jer ne ovise o konceptu stalnog korporacijskog zaposlenja.

Dodatne informacije

Godina izdanja

Izdavač

Naklada Ljevak

Karakter

stručno-popularna

Autor

Syrett, M.

Broj stranica

Uvez

Meki

ISBN