Opis
Iz sadržaja:
Prvi dio ( Kulerski počeci, Kulerska izvorišta, Izvan kulerskog svijeta, Unutar kulerskog svijeta, Prijelomna točka ) / Drugi dio ( Kulersko vodstvo, Upravljanje kulerskim resursima, Kuleri i brainstorming, Kuleri i branding ) / Sažetak / Reference / Pogovor ( Velimir Srića )
O knjizi:
Milenijanci možda imaju ista uvjerenja i možda se ponašaju slično kao tinejdžeri i dvadeset-i-nešto-godišnjaci iz ranijih generacija, no oni su u znatno boljoj poziciji da ispune svoje težnje i žive vlastitim stilom, a njihove ambicije možda pritom uopće i ne uključuju mogućnost da za vas rade ili da od vas išta kupuju. Pa ipak, najbolji od njih imaju sve kvalitete, vještine i osobine potrebne vašoj tvrtki. U svojim su rukama držali računalnog miša znatno duže nego zvečku, iskusni su poznavatelji brendova, a u inovativnosti i lateralnom pristupu nadmašuju svoje prethodnike. Da citiramo Fast Company, bibliju dot.com poslovanja: „Ako želite da vam ljudi razmišljaju izvan uobičajenih okvira, zašto ne biste naučili raditi s ljudima koji nisu svjesni da ti okviri postoje?“
Ne možete si dopustiti da ignorirate Milenijance. Uz njih će vaša trvtka uvijek biti u tijeku zbivanja. Kako biste iskoristili njihov inovativan pristup radu i tempu života prema obrascu „24 sata dnevno, sedam dana u tjednu“, morate odbaciti stare priručnike za upravljanje osobljem i stvaranje brendova. Milenijanci ne razmišljaju onako kako vi mislite da razmišljaju.Ova knjiga će vam otključati vrata u njihov svijet.
Lammiman i Syrett pružaju fascinantan uvid u načine kako uspješnije korištenje metoda praktičnog i terenskog tržišnog istraživanja, učinkovitije korištenje tehnologije, skraćivanje postupka donošenja odluka, inventivnije korporacijsko investiranje te lateralno i participativno rukovođenje, mogu pomoći u privlačenju nove generacije radnika i potrošača koji—za razliku od svojih prethodnika—mogu lako i otići ako im se prohtije, jer ne ovise o konceptu stalnog korporacijskog zaposlenja.