DESIGN THINKING ZA NEDIZAJNERE – KAKO RIJEŠITI POSLOVNE PROBLEME I USPJEŠNO INOVIRATI - Naruči svoju knjigu

DESIGN THINKING ZA NEDIZAJNERE – KAKO RIJEŠITI POSLOVNE PROBLEME I USPJEŠNO INOVIRATI

Autor: Vedran Antoljak, Miroslav Kosović
Područje: Menadžment
Karakter: stručno-popularna
Godina izdanja: 2018
Broj stranica: 162
Uvez: Tvrdi

22,43 

Oliver Kempkens, jedan od vodećih europskih stručnjaka za design thinking, gostujući profesor u Školi za poslovno upravljanje (Skolkovo School of Management) u Moskvi te na Veleučilištu VERN, o knjizi je u predgovoru napisao: „To je ne samo odličan pregled raznih dimenzija promišljanja design thinking nego iz prve ruke pruža uvide o tome kako se design thinking može primijeniti na poslovne izazove u regiji.”

Nema na zalihi

Knjiga nije dostupna!

Opis

O knjizi:

Oliver Kempkens, jedan od vodećih europskih stručnjaka za design thinking, gostujući profesor u Školi za poslovno upravljanje (Skolkovo School of Management) u Moskvi te na Veleučilištu VERN, o knjizi je u predgovoru napisao: „To je ne samo odličan pregled raznih dimenzija promišljanja design thinking nego iz prve ruke pruža uvide o tome kako se design thinking može primijeniti na poslovne izazove u regiji.”

Nikola Žinić, direktor kreativne agencije BRUKETA-ŽINIĆ-GREY, koji uvodi čitatelje u prvi dio knjige pod naslovom Što je design thinking, ističe da autori tekstom pridonose vraćanju izgubljenog osjećaja kreativnosti. Navodi da ova knjiga temeljito objašnjava kako se to radi i poručuje čitateljima neka uživaju i igraju se te da će u svakom sljedećem zadatku biti još bolji, iskusniji, kreativniji i inovativniji.
Goran Radman, prodekan za međunarodnu suradnju i voditelj programa eLeadership MBA na Visokom učilištu Algebra, napisao je u predgovoru kako je uvjeren da će poslovna zajednica i drugi zainteresirani pojedinci te široka publika prepoznati vrijednost ovog izdanja ne samo u obuhvatu svega ključnog što o tome treba znati nego i u obilju praktičnoga poslovnog iskustva koje autori izlažu kao savjetnici u primjeni spomenute koncepcije pri poboljšanju poslovanja.
Za Tomislava Hernausa, izvanrednog profesora na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu i recenzenta knjige, ova je knjiga vrijedno djelo koje će popuniti prazninu u literaturi na hrvatskom jeziku iz područja kreativnosti i upravljanja inovacijama.
S time se slaže i druga recenzentica Ružica Brečić, docentica na Katedri za marketing Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, koja je napisala da je knjiga korisno, vrijedno i dobrodošlo djelo za hrvatsku javnost.
Treći recenzent ove knjige, izvanredni prof. dr. sc. Goran Vlašić s Katedre za marketing Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, u svojoj recenziji ističe da je u središtu knjige praktična primjenjivost konkretnih alata i pristupa design thinking čime ona nudi kvalitetan pregled i smjernice za njegovu provedbu u suvremenom poslovanju. Osobito važnim smatra to što je tema design thinking popularna te ova knjiga nudi prvi važniji doprinos njezinu razumijevanju u literaturi na hrvatskom jeziku. Primjenom tog pristupa omogućuje se strukturirano razmatranje mogućnosti njegove primjene u prepoznavanju i rješavanju konkretnih, prije svega poslovnih izazova.

Dodatne informacije

Godina izdanja

Broj stranica

Autor

Karakter

Uvez