Opis
O knjizi:
Knjiga po prvi put kod nas autonomno obrađuje temu imidža u području odnosa s javnošću. Kroz 19 poglavlja autor vrlo sustavno razmatra psihosocijalizaciju, individualizaciju i dezintegraciju imidža. Uz definiranje pojma imidž i diferenciranje od pojma brend, daje slikovite i nadasve zanimljive primjere iz povijesti slučaja (W. Shakespeaare, Amelija Earhart, Amundsen i Robert Flacon Scott,Sportom do ugleda i dr.). Takav pristup može zadovoljiti interes stručno-poslovne publike, kao sve one koji žele unaprijediti svoju osobnu sliku u javnosti. A to je zaista vrlo široki krug potencijalnih čitatelja koji traže više i razumljivije.
Drugi dio knjige je dodatak u posrednoj vezi s pojmom imidž i nosi naslov: HRVATSKA: Stari-novi brend pod europskim nebom (autor Eduard Osredečki). U ovom dijelu rukopisa je na moderan način eksplicirana hrvatska državnost u spektru važnih povijesnih epizode kroz koje je prolazila naša zemlja u borbi za očuvanje svojeg političkog identiteta, cjelovitosti, jezika i kulture. Pisac naglašava utemeljenost hrvatskog brenda koji se održao neokrnjen do naših dana posredstvom institucije Hrvatskog sabora. Na popularan i lako shvatljiv način obrazlaže kako je uz pojam HRVATSKA ostvaren legitimni državni brend i kako se taj brend štitio, čuvao i branio počevši od loze Trpimirovića ( knez Trpimir 845.-864.), nasuprot osmanlijskih, habzburških, mađarskih i velikosrpskih posezanja – sve do naših dana. Kroz široki povijesni okvir i autentičnu dokumentaciju daje i odgovarajuće mjesto razdoblju 1940-1945.i poslije, a osvrće se na civilizacijski imidž suvremene građanske Hrvatske s posebnim osvrtom na probleme i povijest iseljavanja, te prijepore oko percepcije mlade države kod nas i u svijetu. Tako je na indirektan način zaokružio temu dobrog imidža s brojnim podatcima i primjerima iz bliže i dalje hrvatske povijesti. Djelo je namijenjeno širokom spektru publike: od stručnjaka za odnose s javnošću, fakultetskih i srednjoškolskih predavača i njihovih studenata, te gospodarstvenika svih profila. Uglavnom za svakoga tko želi unaprijediti svoj poslovni i osobni imidž, te se obrazovati iz prve ruke kroz dvije autorske cjeline u jednom izdanju.
Iz sadržaja:
Sadržaj
1. Predgovor
2. Uvod
3. Psihosocijalizacija imidža
4. Geneza psiholoških predispozicija
5. Pojedinac u javnosti
6. Individualizacija potrebe za dobrim imidžem
7. Kako oblikovati osobni fizički imidž
8. Neverbalno izravno komuniciranje
9. Dezintegracija imidža
10. Preispitivanje i naknadne procjene
11. Odijelo, košulja, kravata – a može li i drukčije?
12. Krizne situacije i poljuljani imidž
13. Prednosti i rizici medijske izloženosti
14. Imidž toponima
15. Imidž brenda
16. W. Shakespeare: Predimenzionirani imidž?
17.Cijena slave: Amelia Earhart / Robert Falcon Scott i dr.
18. Sportom do ugleda i slave
19. Što se sve (ne)računa za dobar imidž
Dodatak
Eduard Osredečki Hrvatska: stari-novi brend pod europskim nebom
Novi hrvatski brend na svjetskoj sceni
Brendiranje Hrvatske kroz povijest
Prijetnja s istoka: Osmanlije
U savezu s Habzburgovcima
Napoleon Ilirske pokrajine
Hrvatski narodni (Ilirski) preporod
Pred ponorom mađarizacije
Antihrvatsko srbovanje u srcu Hrvatske
Kraj velike monarhije
Atentatori i pjesnici
Hrvatska između dvije prijetnje
Hrvatski sabor: Kontinuitet hrvatske državnosti
Hrvatska i svijet
Hrvatska bez pluskvamperfekta
Hrvatski ponos i predrasude
Sami protiv sebe
Kako ne izgubiti svoj JA
Civilizacija – Kultura – Tradicija
Iluzije i deziluzije vlastitog puta u neočekivanu stvarnost
Poslovno komuniciranje – Marketing i politika
Ubi bene, ibi patria – ili…
Posljednji Habzburgovac (pod crvenom zvijezdom)
Literatura – izvori