• Žao nam je, ovaj proizvod se ne može kupiti.
ELEKTRONIČKA ŠPILJA - Naruči svoju knjigu

ELEKTRONIČKA ŠPILJA

Autor: Finci, Predrag
Područje: Komunikacija, odnosi s javnošću, mediji
Karakter: stručno-popularna
Godina izdanja: 2017
Broj stranica: 275
Uvez: Meki

15,93 

Knjiga o medijima koja propituje što su mediji u našem svakodnevnom životu i cjelokupnoj ideologiji. Donosi odgovore na pitanja o prirodi novih medija te o onome što je svatko od nas u doba novih, elektroničkih medija.

Opis

O knjizi:

Fincijeva ‘Elektronička špilja’ knjiga je o suvremenim medijima. U ovoj knjizi riječ je o problemima koji prate medije, od pitanja porijekla novih, elektroničkih “igračaka“, preko problema svakodnevnog komuniciranja i informiranja, do stvaranja novih mitova, medijske slave, reklame kao nove umjetnosti i pitanja funkcije umjetnosti u elektroničkim medijima.
Autor pokazuje na mnogim konkretnim, poznatim primjerima (iz svijeta, ali i iz naše sredine) da u teorijskom, filozofskom pristupu i promišljanju suvremenih, ponekad pomodnih fenomena izbija na vidjelo cijeli niz vrlo ozbiljnih pitanja. Kako nastaju mediji? Zašto postajemo njihovi taoci? Koliko mediji utiču na naše djelanje i mišljenje? Da li nam doprinose ili nam štete? Govore li istinu ili nas obmanjuju? Mijenjaju li našu prirodu i odnose s drugim ljudima? Sve su to pitanja s kojima se svakodnevno susrećemo, pitanja koja zahtijevaju ozbiljne odgovore.

Iz sadržaja:

Riječ: medij 8
 Homer kao vjesnik 19
 „Nove igračke“ 26
 Što jest komunikacija 40
 Soba i ulica 55
 Sokrat i komentatori 73
 Mit i imaginacija 82
 Film i njegova publika 101
 Vijest, manje važna 137
 Internet sveznalica 153
 Medijska slava 162
 Je li reklama umjetnost?
 Istina u medijima 197
 Umjetničko djelo u doba elektroničkih medija 231
 Literatura 269

Dodatne informacije

Godina izdanja

Broj stranica

ISBN

Autor

Izdavač

Karakter

Uvez

Recenzije

Još nema recenzija.

Budite prvi koji će recenzirati “ELEKTRONIČKA ŠPILJA”

Povezane knjige - Naša preporuka

MEDIJI

Od zavođenja do manipuliranja

Alić, Sead

Nema na zalihi

IDEJA U LABIRINTU

Kako izgleda dobra ideja za reklamu? Postoje li zajedničke karakteristike dobrih ideja? Ideja između tradicije, zahtjeva naručitelja, želja publike i novog medijskog konteksta

Belak, Boris