ETIČKA KLOPKA - Naruči svoju knjigu

ETIČKA KLOPKA

Autor: Curcio, Renato
Područje: Održivi razvoj i društveno odgovorno poslovanje
Karakter: stručna
Godina izdanja: 2007
Broj stranica: 132
Uvez: Meki

9,29 

Opis

O knjizi:

Industrijsko se društvo proširilo i njegova je kronična neuravnoteženost postala planetarnom. Ušli smo u vrijeme za koje je znakovita činjenica da najveća poduzeća projektiraju sama sebe po mjeri svijeta. Žele biti globalna. Rast profita i vrijednosti dionica ostaju nedvojbeno hipnotičko središte njihova zanimanja, ali sve veću pozornost pridaju i stvaranju povoljnije slike o sebi u javnosti. Zašto bi ta prezentacija samoga sebe ‘etičnog, pravednog i odgovornog’, premda pod vlastitim zaštitnim znakom koji potrošačima nude velika planetarna poduzeća, trebala ostati izvan tržišta?

S druge strane, mogu li tvrtke ostati odgovorne samo prema svojim dioničarima? Odgovor na ta pitanja nude rezultati sociološkog istraživanja koje je provedeno 2005. i 2006. godine u Milanu, a realizirali su ga zaposleni u multinacionalnim trgovačkim lancima Auchanu, Carrefouru, IperCoopu i u Esselungi. Ovdje se, polazeći od osobnih iskustava, pokušalo suočiti s onim što je zapisano u ‘etičkim kodeksima’ spomenutih tvrtki, s onim što su te tvrtke učinile u stvarnosti: kako su se odnosile prema radnicima, kupcima i dobavljačima, a kako prema okolišu i genski modificiranoj hrani.

Iz sadržaja:

Društvena odgovornost poduzeća/ Društvena odgovornost poduzeća i odnosi s radnicima/ Društvena odgovornost poduzeća i dobavljači/ Društvena odgovornost poduzeća i potrošači/ Društvena odgovornost poduzeća i GMO/ Društvena odgovornost poduzeća i okoliš

Dodatne informacije

Godina izdanja

Karakter

stručna

Uvez

Meki

Autor

Curcio, Renato

Broj stranica

ISBN

Izdavač