Opis
O knjizi:
U današnjem svijetu sve je važnije znati učinkovito komunicirati s kupcima, i to u vrijeme koje njima najviše odgovara. Takva komunikacija mora pratiti potrebe poduzeća za promocijom proizvoda i usluga, za pružanjem dodatne podrške kupcima. Ova je knjiga nedvojbeni predvodnik na tom području jer pruža uvid u način razmišljanja kupca i omogućuje prodavatelju lako i nenametljivo promoviranje vlastitih proizvoda i usluga.
Moderne tehnologije pružaju mogućnost korištenja niza različitih sredstava da bi se obavio neki posao. U takvoj situaciji ponekad se olako zaboravi da poslove čine ljudi – oni koji imaju neke potrebe i očekivanja, i oni koji ih mogu zadovoljiti. Sve što piše u ovoj knjizi, konkretno je i instruktivno.
Iz sadržaja:
Upoznavanje s prodajom / Budite uvijek pripremljeni / Dolazni pozivi / “Hladni poziv” / Telefonsko ugovaranje sastanka / Svladavanje prigovora kupca / Organiziranje službe za teleprodaju / Praćenje rezultata prodaje / Važnost osoblja u prodaji / Primjeri dobrih prodajnih nastupa (pismo, telefon, osobno)…