ISTRAŽIVANJE TRŽIŠTA - Naruči svoju knjigu

ISTRAŽIVANJE TRŽIŠTA

Autor: Marušić, Mira; Vranešević, Tihomir
Područje: Marketing
Karakter: udžbenik
Godina izdanja: 2001
Broj stranica: 582
Uvez: Meki

30,39 

Istraživanje tržišta, uloga i značenje istraživanja u poslovnom odlučivanju, procesi istraživanja tržišta, primjena istraživanja tržišta samo su neki dijelovi ovoga petoga izdanja ‘Istraivanja tržišta’.

Nema na zalihi

Knjiga nije dostupna!

SKU: 107 Kategorija:

Opis

Iz sadržaja:

Pojam i definicija istraživanja tržišta / Uloga i značenje istraživanja tržišta u poslovnom odlučivanju / Znanastvena metoda i etika u istraživanju tržišta / Dosadašnji razvoj, organizatori i korisnici istraživanja tržišta / Proces istraživanja tržišta / Primjena istraživanja tržišta (uloga cijene u tržišnom spletu, definiranje zadovoljstva klijenata, istraživanja zadovoljstva klijenata…)

Dodatne informacije

Godina izdanja

Karakter

udžbenik

Uvez

Meki

Autor

Marušić, Mira, Vranešević, Tihomir

Broj stranica

ISBN

Izdavač