• Ne možete dodati "ODNOSI S MEDIJIMA U LOKALNOJ I REGIONALNOJ SAMOUPRAVI U HRVATSKOJ" u vašu košaricu jer proizvoda trenutno nemamo na zalihi.
JAVNI GOVOR - Naruči svoju knjigu

JAVNI GOVOR

Priprema, nastup i utjecaj
Autor: Tafra-Vlahović, Majda
Područje: Komunikacija, odnosi s javnošću, mediji
Karakter: udžbenik
Godina izdanja: 2013
Broj stranica: 244
Uvez: Meki

27,87 

Knjiga o govoru, govorenju, retorici, uvjeravanju i drugim važnim stvarima u vezi s javnim govorom. Udžbenik za studente koji će učiti, spoznaja s teorijom i praksom javnoga govora za čitatelje te za sve zainteresirane argumentirano djelo koje veliča kvalitetno javno govorenje koje je važno i za profesionalni i za privatni život.

Opis

O knjizi:

Javni se govor temelji na znanstvenim spoznajama i praktičnom iskustvu te donosi poruku o važnosti javnoga govora u ljudskom životu, kao i važnosti uloge publike u javnom govoru. Strah od nastupa, prilagodba publici, izvedba i nastup – samo su neke od tema s bogatim primjerima iz aktualnog društvenog i političkog života.

O knjizi bi posebno čitateljima mogao biti zanimljiv i koristan prilog ‘Radionica javnog nastupa’ koji demonstrira vježbe za disanje i glas, vježbe za izvedbu govora, retoričke tehnike; daje savjete o poticanju motivacije i postizanju razumljivog izlaganja te niz drugih elementa govora koji mogu pomoći svima kojima su komunikacije i komunikacijske vještine važne u školi, poslu, ali i osobnom životu.

Iz sadržaja:

KRITIČKO PROMIŠLJANJE / Uloga priče / Strah od nastupa / Vrste govora / … / PRIPREMA I IZVEDBA / … / Analiza publike / Tijelo govora / Izveba i nastup / UVJERAVANJE I UTJECAJ / Propaganda i persuazija / Uvjeravanje i odlučivanje / Moć i utjecaj / … / RADIONICA JAVNOGA GOVORA / Vježbe retorike i javnoga govora / Radionica javnog nastupa

Dodatne informacije

Godina izdanja

Broj stranica

ISBN

Autor

Izdavač

Karakter

Uvez

Recenzije

Još nema recenzija.

Budite prvi koji će recenzirati “JAVNI GOVOR”

Povezane knjige - Naša preporuka

Nema na zalihi

VJEŠTINA RAZGOVORA

Kako razgovarati sa svakim u svakoj situaciji

Fearon, Tim; Sargent, Emma

Nema na zalihi

MOĆ UVJERAVANJA, II. izdanje

Priručnik za javno nastupanje i poslovno prezentiranje

Španjol Marković, Mirela