Opis
O knjizi:
Prerađeno i dopunjeno izdanje knjige “Upravljanje kreativnošću”. Knjiga je pisana u šaljivom tonu, a namijenjena je menadžerima, inventivnim pojedincima, učiteljima i odgajateljima, svima koji žele razvijati vlastitu kreativnost i njome upravljati. Knjiga o kreativnosti, idejama i dosjetljivosti ljudi. Mnoštvo primjera opisuje razvoj kreativnosti, nekad i ubuduće. Kako tvrdi autor, riječ o posve novoj knjizi koja, zajedno sa svojom prethodnicom, čini nešto između knjige i pol i dvije knjige. Riječ je izuzetno prihvaćenoj i promoviranoj knjizi namijenjenoj studentskim, psihološkim, pedagoškim, menedžerskim i srodnim krugovima.
Iz sadržaja:
Uvod u intelkreativno društvo / Sve tajne kreativnog mišljenja / Tehnike kreativnog mišljenja / Kako izabrati i prodati ideje usprkos zaprekama (bijeg od pogrešaka, uska specijalizacija, rutina i kreativnost, kako se pridobiva povjerenje kupca) / Kakav je inventivni menadžer (poduzetnička atmosfera, kontrola istraživačkih poslova) / Svakodnevne vježbe za poticanje kreativnosti…