KAKO STVORITI USPJEŠNU PRODAJU - Naruči svoju knjigu

KAKO STVORITI USPJEŠNU PRODAJU

Autor: Calvin, J. Robert
Područje: Prodaja i pregovaranje
Karakter: stručno-popularna
Godina izdanja: 2009
Broj stranica: 340
Uvez: Tvrdi

44,99 

Nema na zalihi

Knjiga nije dostupna!

Opis

Iz sadržaja:
STVARANJE PRODAJNOG OSOBLJA/ Ljudi, procesi, tehnologija i uspjeh/ ZAPOŠLJAVANJE NAJBOLJIH I OTPUŠTANJE SVIH OSTALIH/ Opis poslova, izvori i profili kandidata/ Ispitivanje i odabir/ PRIPREMA ZA REZULTATE/ Proizvod, konkurenti i poznavanje klijenata/ Prodajne vještine/ Trening u praksi i prodajni sastanci/ PLAĆE PRODAJNOG OSOBLJA/ Ukupna plaća: kombinacija fiksnog dijela i dijela baziranog na učinku/ Fiksna plaća, provizija, plan isplate bonusa i naknade troškova/ ORGANIZACIJA PRODAJNOG OSOBLJA/ Izbor prodajnih kanala i njihova struktura/ Kalibracija i raspored: upravljanje vremenom i prodajnim područjem/ POSTAVLJANJE CILJEVA/ Planiranje i prognoza prodaje/ MOTIVACIJA DJELATNIKA U PRODAJI/ Priznavanje, osjećaj važnosti, izazov i postignuće, sloboda i autoritet/ Osobni rast, samopouzdanje, osjećaj pripadnosti, sposobnost vođenja i prodajna natjecanja/ UPRAVLJANJE UČINKOM/ Vrednovanje učinka/ ZAVRŠNE NAPOMENE/ ZAVRŠNI ISPIT

O knjizi:
Knjiga kako stvoriti uspješnu prodaju svjetski je poznati udžbenik namijenjen poslodavcima i prodajnom menadžmentu u stvaranju uspješnih prodajnih stručnjaka i timova. To je poslovni proces koji uključuje učenje i svladavanje prodajnih vještina, tehnika i kanala, odabir najkvalitetnijih prodavača i njihovo zadržavanje u vašoj kampaniji, te motiviranje prodajnog osoblja kroz plaće, bonuse, provizije, naknade i druge suvremene oblike nagrađivanja.
Knjiga je namijenjena svima koji žele i mogu više – od prodavača, mlađih prodajnih rukovoditelja do iskusnih menadžera koji se suočavaju s novim izazovima u prodajnom poslovanju koje se neprestajno mijenja.
Svjetski bestseler stvorio je stotine tisuća uspješnih prodavača i menadžera.

Dodatne informacije

Godina izdanja

Broj stranica

Autor

Calvin, J. Robert

Uvez

Tvrdi

Karakter

stručno-popularna