Discount applied: 11% blagdanski popust
Vidi košaricu “MARKETING TURISTIČKOG ODREDIŠTA” je dodano u vašu košaricu.
KNJIŽNICE KAO NOVI OBLIK PRUŽANJA USLUGA U HOTELIMA - Naruči svoju knjigu

KNJIŽNICE KAO NOVI OBLIK PRUŽANJA USLUGA U HOTELIMA

Autor: Jović, Marija
Područje: Turizam
Karakter: stručna
Godina izdanja: 2020
Broj stranica: 116
Uvez: Tvrdi

17,92 

Knjižnice bi u 21. stoljeću trebale biti sastavni dio svakog hotela, čime bi se gostima hotela omogućila dostupnost većeg broja knjiga, časopisa i ostale literature u bilo kojem trenutku odmora

SKU: 13423 Kategorija:

Opis

O knjizi:

Jedna od značajnijih potreba suvremenog čovjeka potreba je za odmorom, zabavom i rekreacijom, ali i edukacijom. Knjižnice kao novi oblik pružanja usluga u hotelima važan su pregled djelokruga rada knjižnica koji objedinjuje materijalne, simboličke i ljudske vrijednosti. Knjižnice bi trebale biti sastavni dio svakog modernog i suvremenog hotela čija uprava razumije kako ima više tipova gostiju i samim tim kkao ima gostiju koji će koristiti spa centar hotela i bazen, i gostiju koji će željeti provesti neko vrijeme u mirnom i nečujnom ambijentu hotelske knjižnice.

U knjizi se na jednom mjestu na jasan i pregledan način obrađuje uloga knjižnica u razvoju turizma i hotelijerstva te potvrđuje njihova povezanost i njihov nemjerljiv potencijal.

Ona je osvježenje ne samo zbog svog inovativnog sadržaja nego i načina kojima su dva naizgled različita područja, knjižnice i hoteli, spojeni u cjelinu. Pojedini sadržaji mogu izravno poslužiti u edukacijske svrhe, a atraktivni opisi najpoznatijih svjetskih hotelskih knjižnica sigurno će privući i knjigoljupce i putnike.

Iz sadržaja:

Sažetak

UVOD

1. KNJIŽNIČARSTVO I HOTELIJERSTVO

1.1. Pojam knjižnica

1.2. Povijest knjižničarstva u Hrvatskoj

1.3 Građa i izvori u knjižnici

1.4. Temeljni dokumenti i tijela ključni za knjižnice

2. RAZVOJ TURIZMA

2.1. Kulturni turizam

2.2. Knjižnice i kulturna ponuda

3. TURISTI I KNJIŽNICE

3.1. Uloga knjižnica u razvoju turizma i hotelijerstva

3.2. Knjižnica kao aktivan sudionik turističke ponude

3.3. Knjižnice u hotelima

4. METODOLOŠKI OKVIR ISTRAŽIVANJA

4.1.Predmet istraživanja

4.2. Cilj istraživanja

4.3. Zadaci istraživanja

5. REZULTATI ISTRAŽIVANJA

5.1. Razlike u mišljenjima, djelatnika i menadžera, o sudjelovanju hotelskog menadžmenta u planiranju kulturnog turizma

5.2. . Razlike u mišljenjima, djelatnika i menadžera, o sudjelovanju hotelskog menadžmenta u planiranju uvođenja knjižnica kao posebne usluge u hotelima s obzirom na njihov spol i radni staž

ZAKLJUČAK

Kazalo tablica i grafikona

LITERATURA

INTERNET STRANICE

O autorici

Dodatne informacije

Autor

Karakter

Godina izdanja

Broj stranica

Uvez

ISBN

Izdavač

Povezane knjige - Naša preporuka