Opis
O knjizi:
Jedna od značajnijih potreba suvremenog čovjeka potreba je za odmorom, zabavom i rekreacijom, ali i edukacijom. Knjižnice kao novi oblik pružanja usluga u hotelima važan su pregled djelokruga rada knjižnica koji objedinjuje materijalne, simboličke i ljudske vrijednosti. Knjižnice bi trebale biti sastavni dio svakog modernog i suvremenog hotela čija uprava razumije kako ima više tipova gostiju i samim tim kkao ima gostiju koji će koristiti spa centar hotela i bazen, i gostiju koji će željeti provesti neko vrijeme u mirnom i nečujnom ambijentu hotelske knjižnice.
U knjizi se na jednom mjestu na jasan i pregledan način obrađuje uloga knjižnica u razvoju turizma i hotelijerstva te potvrđuje njihova povezanost i njihov nemjerljiv potencijal.
Ona je osvježenje ne samo zbog svog inovativnog sadržaja nego i načina kojima su dva naizgled različita područja, knjižnice i hoteli, spojeni u cjelinu. Pojedini sadržaji mogu izravno poslužiti u edukacijske svrhe, a atraktivni opisi najpoznatijih svjetskih hotelskih knjižnica sigurno će privući i knjigoljupce i putnike.
Iz sadržaja:
Sažetak
UVOD
1. KNJIŽNIČARSTVO I HOTELIJERSTVO
1.1. Pojam knjižnica
1.2. Povijest knjižničarstva u Hrvatskoj
1.3 Građa i izvori u knjižnici
1.4. Temeljni dokumenti i tijela ključni za knjižnice
2. RAZVOJ TURIZMA
2.1. Kulturni turizam
2.2. Knjižnice i kulturna ponuda
3. TURISTI I KNJIŽNICE
3.1. Uloga knjižnica u razvoju turizma i hotelijerstva
3.2. Knjižnica kao aktivan sudionik turističke ponude
3.3. Knjižnice u hotelima
4. METODOLOŠKI OKVIR ISTRAŽIVANJA
4.1.Predmet istraživanja
4.2. Cilj istraživanja
4.3. Zadaci istraživanja
5. REZULTATI ISTRAŽIVANJA
5.1. Razlike u mišljenjima, djelatnika i menadžera, o sudjelovanju hotelskog menadžmenta u planiranju kulturnog turizma
5.2. . Razlike u mišljenjima, djelatnika i menadžera, o sudjelovanju hotelskog menadžmenta u planiranju uvođenja knjižnica kao posebne usluge u hotelima s obzirom na njihov spol i radni staž
ZAKLJUČAK
Kazalo tablica i grafikona
LITERATURA
INTERNET STRANICE
O autorici