Opis
O knjizi:
Izuzetno koristan priručnik koji na elokventan, znalački i angažiran način sažima aposlutno sve aspekte djelovanja s kojima se susreću komunikacijski stručnjaci, marketingaši, novinari, političari, ali i brojni drugi stručnjaci koji se bave javnim mijenjem, društvom te izražavanjem i prijenosom poruka u javnosti. Dijagrami, tablice, kratke priče, savjeti, razrađeni postupci i pitanja za vježbu dodana su vrijednost ovog udžbenika.
Autorica na originalan stručan, znanstven i uvjerljiv način pristupa području komunikacijskog menadžmenta te rasvjetljuje sve njegove važne komponente – komunikacijske modele, opći menadžment, komunikološke teorije, teoriju odnosa s javnostima, kulturu, identitet, društvo. Riječ je o knjizi koja će ostaviti dubok trag u brojnim strukama koje se bave jezikom, govorom, izražavanjem te komunikacijom kao takvom.
Iz sadržaja:
Uvod
1. Komunikacijski menadžment i odnosi s javnostima
2. Strateški komunikacijski menadžment
3. Modeli komunikacijskog menadžmenta i planiranje
Pogovor
Bibliografija