• Ne možete dodati "TOČKA PREOKRETA - džepno izdanje" u vašu košaricu jer proizvoda trenutno nemamo na zalihi.
KOTLER O MARKETINGU - Naruči svoju knjigu

KOTLER O MARKETINGU

Kako stvoriti, osvojiti i gospodariti tržištima
Autor: Kotler, Philip
Područje: Marketing
Karakter: stručno-popularna
Godina izdanja: 2006
Broj stranica: 241
Uvez: Tvrdi

27,87 

Philip Kotler, sinonim za marketing, jedan je od najvećih svjetskih stručnjaka i predavača, a njegove su knjige neizbježive, pogotovo one o marketingu u menadžmentu. Ova knjiga sažima najnovija iskustva o stvaranju, primjeni i provjeri posebnih marketinških programa.

Nema na zalihi

Knjiga nije dostupna!

SKU: 129 Kategorija:

Opis

Iz sadržaja:

STRATEŠKI MARKETING/ Stvaranje profitabilnog poslovanja kroz prvoklasni marketing/ Korištenje marketinga za razumijevanje, stvaranje, komuniciranje i isporuku vrijednosti/ Identificiranje tržišnih mogućnosti i razvoj ciljnih ponuda vrijednosti/ Razvijanje ponuda vrijednosti i stvaranje vrijednosti marke/ TAKTIČKI MARKETING/ Razvoj i korištenje tržišnih informacija/ Oblikovanje marketinškog miksa/ Pridobivanje izadržavanje kupaca te povećanje broja kupaca/Stvaranje i isporuka više vrijednosti kupcima/ ADMINISTRATIVNI MARKETING/ Planiranje i organiziranje učinkovitijeg marketinga/ Ocjenjivanje i kontrola učinkovitosti marketinga/ TRANSFORMACIJSKI MARKETING/ Prilagođavanje novom dobu elektroničkog marketinga

Dodatne informacije

Godina izdanja

Karakter

stručno-popularna

Uvez

Tvrdi

Autor

Kotler, Philip

Broj stranica

ISBN

Izdavač