Opis
Iz sadržaja:
PRIPREMA ZA PRODAJU / Planiranje korisničke skupine / Kanaliziranje mogućih kupaca / Pozitivno uspostavljanje prvog kontakta / Tehnika drugog izbora / Obrazac za planiranje sastanka / Postavljanje kvalificirajućih pitanja / UMJETNOST KOMUNICIRANJA / Postavljanje temelja za dobar odnos / Širenje vlastitih sposobnosti / Prepoznaj bolest prije propisivanja lijeka / Praktične tehnike postavljanja pitanja / Pozitivno komuniciranje bez govora / Unaprijedite svoje glasovne mogućnosti / Prilagodbom do uspjeha / KLJUČNE VJEŠTINE PRODAJE / Planiranje sadržaja prezentacije / Uključite slušatelje / Stvaranje situacije dobitnik – dobitnik / KAKO ZADRŽATI MOTIVACIJU / Osvrt na vlastiti način života / Kako zadržati pozitivan, motiviran stav / BRIGA O KUPCU I KAKO GA ZADRŽATI / Grafički prikaz potencijala kupca i povoljnih prilika / Kako kod kupca stvoriti nezaboravno iskustvo /
O knjizi:
Knjiga daje praktične upute i poticajne savjete o ključnim oblicima prodaje – uključujući vještine ophođenja s ljudima, motivaciju i određivanje ciljeva, pregovaranje i zaključivanje poslova.
Usredotočuje se na tehnike koje pomažu uspostaviti dugotrajne odnose povjerenja s klijentima.
Sadržava više od 20 praktičnih rješenja – posebno osmišljenih vježbi kojima ćete usavršiti vještine prezentacije i prodaje te izgraditi samopouzdanje i očuvati trajnu motivaciju.