KREATIVNI UM - Naruči svoju knjigu

KREATIVNI UM

Autor: Degmenčić, Dunja
Područje: Psihologija i osobni razvoj
Područje: Publicistika - naš izbor
Karakter: stručno-popularna
Godina izdanja: 2017
Broj stranica: 134
Uvez: Meki

126,00 Kn

Autorica definira kreativnost, biologiju kreativnosti, različite poglede na kreativnost, proučava povezanost kreativnosti i mentalnih bolesti te implementaciju kreativnosti u obrazovanje. Pomaže uvidjeti kako razvijati nove vještine te se obraća svima koji žele znati više o razvoju vlastite kreativnosti.

Više o knjizi – recenzije i sadržaj

O knjizi:

O povezanosti kreativnosti i mentalne bolesti vode se brojne rasprave u području istraživanja kreativnosti, ali i u drugim disciplinama. Problem predstavlja činjenica da nema jasne definicije kreativnosti. Standardna definicija kreativnosti uključuje specifičnu novost i prikladnost zadatku (Amabile 1996; Barron 1955). Drugi autori uključuju i treći čimbenik, da je nešto iznenađujuće (Simonton 2013) ili visoke kvalitete da bi bilo smatrano kreativnim (Sternberg i sur.2003).

Osim poteškoća s definiranjem kreativnosti, postoje poteškoće i oko „mjerenja“ kreativnosti te je daljnja distinkcija u tome što kreativnost varira u različitim područjima. Drugim riječima, kreativnost u jednom polju (kao što je glazba) ne znači da postoji kreativnost i na drugom polju (slikanju). Nadalje, postoje brojni prijepori o tome da umjetnička kreativnost i znanstvena kreativnost mogu biti povezane s različitim psihičkim poremećajima (Greenberg 2004).

Knjiga pruža pregled dosadašnjih spoznaja i istraživanja o navedenoj tematici, namijenjena je studentima prijediplomskog, diplomskog i poslijediplomskog studija različitih znanstvenih i umjetničkih područja i disciplina.

Dodatne informacije

Godina izdanja

Broj stranica

ISBN

Autor

Karakter

Uvez

Recenzije

Još nema recenzija.

Budi prvi koji će recenzirati “KREATIVNI UM”

Povezane knjige - M.E.P.-ova preporuka

Nema na zalihi

INOVACIJOM DO POBJEDE

SVE TAJNE KREATIVNOSTI

Kako upravljati inovacijama i postići uspjeh

Srića, Velimir

KREATIVNA EKONOMIJA

Kako ljudi zarađuju na idejama

Howkins, John