Opis
O knjizi:
Djelo ima za cilj upoznati čitatelje s ponašanjem potrošača u različitim kulturama, s naglaskom na različitost njihovog načina razmišljanja, navika, očekivanja, vrijednosti, motiva i stavova, te objasniti čimbenike koji takvim razlikama doprinose, kako bi se iste razumjele i uvažavale pri osmišljavanju strategije i programa kroskulturne marketinške komunikacije i poslovanja/pregovaranja s inozemnim poslovnim partnerima.
Kako bi se objasnio utjecaj kuture na ponašanje i izbor potrošača, kao i marketinških menadžera u komunikaciji i pregovaranju na inozemnom tržištu, navedeni su brojni rezultati dosadašnjih istraživanja, kao i primjeri iz gospodarske prakse.
Iz sadržaja:
KULTURA – KROSKULTURNI ASPEKT / Kultura i vrijednosti / Subkultura / Vrste znanja o kulturi / … / ELEMENTI KULTURE – KROSKULTURNI OSVRT / Kulturne dimenzije / Komunikacija kao element kulture / Materijalna kultura / … / PROMJENE U KULTURI / Kulturno posuđivanje / Kroskulturne sličnosti: realnost ili zabluda? / Planirana ili neplaniranja promjena čimbenika kulture / … / KROSKULTURNO PONAŠANJE POTROŠAČA / Kultura i osobni čimbenici ponašanja / Kupovno ponašanje potrošača / Posjedovanje i korištenje materijalnih dobara / KROSKULTURNA MARKETINŠKA KOMUNIKACIJA / Kroskulturno oglašavanje / Kroskulturno unapređenje prodaje / Ostali oblici kroskulturne marketinške komunikacije / KROSKULTURNO PREGOVARANJE U PRODAJI / Čimbenici koji utječu na kroskulturno pregovaranje / Poslovni protokol i bonton / Proces pregovaranja / … / ZAKLJUČNA NOTA / LITERATURA
Recenzije
Još nema recenzija.