LEKSIKON MARKETINGA - Naruči svoju knjigu

LEKSIKON MARKETINGA

Autor: Previšić, Jozo
Područje: Marketing
Karakter: stručna
Godina izdanja: 2011
Broj stranica: 917
Uvez: Tvrdi

79,63 

Leksikon je namijenjen svima čiji je profesionalni interes usmjeren na marketinške i poslovne aktivnosti, bez obzira na to je li riječ o proizvodnji, uslugama, konzaltingu ili upravljanju poslovanjem poduzeća. Knjiga je rezultat zajedničkih napora 96 autora. U leksikonu je obrađeno 3.313 pojmova na 917 stranica.

SKU: 970 Kategorija:

Opis

O knjizi:

Na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu predstavljen je Leksikon marketinga, jedinstven  i značajan projekt za marketinšku struku nastao kao produkt grupe autora predvođenom urednikom prof. dr. sc. Jozom Previšićem, profesorom na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu. Kriterij za uključivanje autora bilo je bavljenje određenim područjem marketinga ili srodnim disciplinama. Poštovano je načelo da svaki pojam ima inicijale autora. Osim užeg područja marketinga, uključeni su i važni pojmovi iz drugih disciplina koje danas imaju neprijepornu važnost za razvoj i uspješnu primjenu strategija marketinga (trgovine, trgovačkog prava, informacijske tehnologije, turizma, računovodstva i ekonomike). U prilog je uvršten englesko-hrvatski rječnik svih pojmova koji su u leksikonu obrađeni s hrvatskim nazivom.

Iz recenzija:

Postoji nekoliko razloga zbog kojih sam odlučio pokrenuti ovaj veliki i zahtjevan projekt. To je ponajprije nedostatak ovakvih priručnika za poduzetnike, menadžere, marketinške specijaliste i studente. Drugi su razlog potrebe osoba koje obavljaju marketinške poslove u poduzećima. Mnogi od njih nemaju marketinško, a često ni ekonomsko obrazovanje. Iako iznimno cijenim iskustvo iz prakse, smatram da bez teorijske podloge nikakva praksa ne može biti dugoročno učinkovita u bilo kojem području, pa ni u marketingu. Treći su razlog menadžeri u hrvatskim poduzećima čije je poznavanje marketinga, nažalost, nedovoljno.

Naime, da bi postigao poslovni uspjeh na tržištu, menadžer mora dobro poznavati znanstvene i stručne aspekte marketinga. Ako ih ne poznaje, ne može marketing ni primjenjivati, niti uključivati njegove elemente u svoje promišljanje, planiranje i odlučivanje. I, konačno, četvrti su razlog političari, novinari i javne osobe koje se u svojim javnim istupima u medijima često na neodgovarajući način, u neadekvatnom kontekstu ili s pogrešnim značenjem koriste marketinškim terminima. Namjera mi je pomoći svima njima tako da na jednom mjestu pronađu tumačenja osnovnih obilježja, metoda i tehnika marketinga. Prof. dr.sc. Jozo Previšić

Dodatne informacije

Godina izdanja

Karakter

stručna

Uvez

Tvrdi

Broj stranica

ISBN

Izdavač

Autor