Vidi košaricu “VELEPRODAJNO I MALOPRODAJNO POSLOVANJE” je dodano u vašu košaricu.
MALA CRVENA KNJIGA PRODAJE - Naruči svoju knjigu

MALA CRVENA KNJIGA PRODAJE

12,5 načela veličanstvene prodaje (Kako uspješno prodavati ZAUVIJEK)
Autor: Jeffrey, Gitomer
Područje: Prodaja i pregovaranje
Karakter: stručno-popularna
Godina izdanja: 2007
Broj stranica: 218
Uvez: Tvrdi

20,90 

Mala, eksplozivna knjiga koja se čita u dahu, ali čiji se savjeti dugo pamte. Svjetski bestseller majstora uspješne prodaje donosi vam 12,5 načela veličanstvene prodaje te vas na iznimno slikovit, duhovit, i praktičan način prepun primjera i ilustracija uči kako uspješno prodavati zauvijek.

Nema na zalihi

Knjiga nije dostupna!

SKU: 166 Kategorija: Oznaka:

Opis

O knjizi:

Mala crvena knjižica prodaje bi se jednako tako mogla zvati Mala knjižica kupovine. U prodaji, suptilna razlika između uspjeha i neuspjeha je razlika između pokušaja prodaje onoga što imate i stvaranja atmosfere u kojoj će potencijalni kupac kupiti to što imate. Ljudi ne vole da im se prodaje, ali obožavaju kupovati.

Čitajući ovu knjigu morate razviti filozofiju koja će vas voditi višem, vrijednijem i uslužnijem cilju. Mala crvena knjižica prodaje naučit će vas zašto do prodaje dolazi. Kada savladate elemente koje ona daje, uspješno ćete prodavati – zauvijek! Ova knjiga pisana je žargonom koji koriste stvarni ljudi u stvarnim prodajnim situacijama. Ovo je knjiga koja se mora ponovno čitati kako bi ovladali prodajom.

Iz sadržaja:

Razumijevanje crvene prodaje/ Ljudi ne vole da im se prodaje, ali obožavaju kupovati/ Zašto kupuju. Odgovor koji treba svakom prodavaču/ Prodaja u Crvenoj zoni/ Kako koristiti načela ove knjige za uspjeh/ Zašto je ova knjiga CRVENA?/ Koja je razlika između uspjeha i neuspjeha?/ Čega se najviše bojite?Držanja govora, odbijanja ili neuspjeha?/ 12,5 CRVENIH NAČELA VELIČANSTVENE PRODAJE/ Sami se šutnite u tur/ Pripremite se na pobjedu, ili poraz od nekog tko vas je pobijedio/ Osobna marka jest prodaja: Nije važno koga znate, nego tko zna vas/ Najvažnija je vrijednost, najvažniji je odnos, nije najvažnija cijena/ To nije samo posao, to je MREŽNI posao/ Ako ne moežete dobiti sastanak s nekim tko donosi odluke, bezveznjak ste./ Zainteresiraj me i postići ćeš da uvjerim sam sebe/ Ako ih možete nasmijati, možete im prodati!/Koristite kreativnost kako biste istaknuli i dominirali/ Smanjite rizike i pretvorit ćete prodaju u kupovinu/ Kad kažete nešto za sebe, to je hvalisanje. Kada to drugi kažu o vama, to je dokaz/ Diži periskop!/ Dajte otkaz na svoje mjesto direktora svemira/ JOŠ CRVENIH PRODAJNIH MISLI – Strategije koje će vam na kraju pomoći da pobijedite na početku/ Mali prodavač koji je mogao/ Dvije najvažnije riječi u prodaji/ 12,5 načela doživotnog učenja/Primjena pravila o što više, to više/Kako postati broj jedan? I kako to ostati?/ Ova knjiga nema kra

Dodatne informacije

Godina izdanja

Izdavač

Mate

Karakter

stručno-popularna

Autor

Jeffrey, Gitomer

Broj stranica

Uvez

Tvrdi

ISBN