MARKETING IZ DANA U DAN - Naruči svoju knjigu

MARKETING IZ DANA U DAN

Autor: Osredečki, Eduard
Područje: Marketing
Karakter: stručna
Godina izdanja: 1996
Broj stranica: 224
Uvez: Meki

18,45 

Priručnik demistificira filozofiju marketinga, pa tako teorija i praksa marketinga postaju pristupačni svim slojevima čitateljstva. Tome doprinosi jednostavan, razumljiv jezik i primjeri iz marketinške prakse, koji mogu poslužiti kao modeli za inspiraciju sadašnjim i budućim poduzetnicima.

Nema na zalihi

Knjiga nije dostupna!

SKU: 110 Kategorija: Oznaka:

Opis

Iz sadržaja:

Uloga i mjesto marketinga / Marketing kao sustav razmišljanja / Proces planiranja u poslovnoj organizaciji / Funkcije marketinga / Organizacija marketinga u suvremeno ustrojenom poduzeću / Marketing-menadžment / Prodaja kao odlučujuća funkcija uspješnog marketinga / Unapređenje prodaje / Poslovna propaganda kao sastavnica marketinga / Marketing-informacijski sustav / Kadrovi / Područja posebnog interesa

Dodatne informacije

Godina izdanja

Karakter

stručna

Uvez

Meki

Autor

Osredečki, Eduard

Broj stranica

ISBN

Izdavač