Držać mjesta

MARKETING U PRAKSI

Autor: Gutić, Dragutin
Područje: Marketing
Karakter: stručna
Godina izdanja: 2011
Broj stranica: 223
Uvez: Tvrdi

25,22 

Nema na zalihi

Knjiga nije dostupna!

SKU: 983 Kategorija:

Opis

Iz sadržaja:

MARKETING KONCEPCIJA/ SEGMENTACIJA, IZBOR CILJNIH TRŽIŠTA I TRŽIŠNO POZICIONIRANJE/ MARKETING OKRUŽENJE/ PONAŠANJE POTROŠAČA/ PROIZVOD/ ŽIVOTNI PUT PROIZVODA NA TRŽIŠTU/ USLUGE/ PROMOCIJA/ OGLAŠAVANJE/ OSOBNA PRODAJA/ CIJENA/ DISTRIBUCIJA/ DIREKTAN MARKETING/ LJUDSTVO U MARKETINGU/ MARKETING STRATEGIJE/ ZADOVOLJSTVO POTROŠAČA

O knjizi:
Ovu knjigu treba shvatiti i prihvatiti kao korisno i vrijedno marketing štivo koje na izvjestan način i pristup upotpunjuje postojeća znanja i spoznaje o marketingu na jedan sasvim drugačiji način. Taj pristup može razumijeti ispravno i potpuno samo  čitatelj koji je prethodno educiran u marketing teoriji – poznaje marketing značenje, smisao, sadržaje, smisao, koristi, metode… Knjiga je zamišljena kao pokušaj prezentacije niza primjera iz domaće i strane marketing prakse, kao i razmišljanja i dvojbe autora koje prožimaju gotovo sva marketing područja.

Recenzije:
Tekst knjige pod naslovom „Marketing u praksi” cijenjenih i iskusnih autora koji su vrsni poznavaoci teorije i aplikacije tako složene koncepcije kao što je marketing.
Knjiga je drugačija od uobičajenih učila iz kojih se nauče suštine pojmova i sadržaja marketinga, ova knjiga je nešto drugo, problemima marketinga polazi sa drugog stanovišta. Zato su je i autori namijenili različitim segmentima čitatelja od učenja do biznisa. Šesnaest poglavlja u kojima autori prikazuju probleme, dileme i case study-je dragocjeno oružje za one koji razmišljaju, kreiraju ili inoviraju. Primjeri – slučajevi su izvanredni za kontrolu svog  znanja i razmišljanja  da bi se došlo do mogućih rješenja koja vode do poslovnog uspjeha. To nisu slučajevi sa drugih razvijenih tržišta, drugačijih potrošača po kupovnoj moći i navikama, to su rezultati višedecenijskog rada autora i vrsnih poznavatelja marketinga na domaćem tržištu. Autori su pokazali da nisu samo dobri poznavatelji potrošača već i razumiju potrošače ali i marketing menadžere kompanija. Probleme osvjetljavaju sa oba stanovišta što dokazuje da su vrhunski poznavaoci marketinga. To nije mala stvar jer je danas trend u marketingu razumijevanje potrošača.
Stoga je knjiga od posebnog značaja za marketing struku i one koji se sada bave, koji su se bavili i one koji se žele baviti različitim izazovima marketinga. Zbog šesnaest različitih tematskih segmenata obuhvaćen je širok dijapazon marketinga, stoga marketing eksperti mogu pronaći točke za promišljanje i testiranje svojih ideja i djela.

dr Suzana Salai, redoviti profesor Ekonomskog fakulteta u Subotici Univerziteta Novi Sad

Knjiga Marketing u praksi korisno je i zanimljivo djelo suvremene marketinške literature. Bavi se temeljnim pitanjima tržišne uspješnosti poduzeća i drugih subjekata koji svoju poslovnu ili društvenu misiju ostvaruju u uvjetima tržišne turbulencije i visoke konkurentnosti. Osim pregleda osnovnih marketinških koncepata, djelo je prožeto nizom kraćih, ili dužih primjera iz recentne poslovne prakse.  Pisana je vrlo zanimljivim stilom te razumljivim i jednostavnim jezikom. Autori vrlo spretno povezuju znanstvene i poslovne koncepte nastale u razvijenim okruženjima Zapada s domaćom poslovnom realnošću koristeći se pri tome kratkim pričama, izrekama, metaforama i zasadama narodne mudrosti što djelu daje poseban, produhovljeni ton. Zbog svoje sažetosti i preglednosti tema, knjiga je vrlo pogodna za poduzetnike i druge poslovne ljude koji trebaju brz i praktičan uvid u stalno razvijajuća područja marketinga. Osim njih, svoje poklonike zasigurno će naći i među studentima marketinga i svima onima koji žele proširiti vlastite tržišne vidike. S obzirom na relativno mali broj domaće stručne marketinške literature, knjiga dobro popunjava postojeće praznine.
Uzimajući u obzir navedene kvalitete djela i potrebe struke, toplo je preporučujem za objavu.

dr.sc. Marija Tomašević Lišanin, redoviti profesor u trajnom zvanju Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu

Dodatne informacije

Godina izdanja

Karakter

stručna

Broj stranica

Uvez

Tvrdi

Autor

ISBN

Izdavač