Opis
O knjizi:
Knjiga ‘Marketing vina’ pisana je ponajprije kao vinarsko-vinogradarski priručnik koji može poslužiti kao pomoćni udžbenik studentima, vinarima kao putokaz kako tržiti vino, a vinoljupcima koje vino, uz koje jelo i kada piti. Opisani su primjeri dobre prakse u hrvatskim i hercegovačko-bosanskim vinogorjima. Nakon prikaza o proizvodnji vina autori pojašnjavaju marketinšku strategiju i okolnosti pripreme marketinškog plana vinarske tvrtke. Kroz glavne marketinške funkcije, knjiga nas preko planiranja proizvoda uvodi na tržište u funkciju prodaje vina, kojoj na putu stoji dobro i široko obrazložena promidžba vina i vinska komunikacija.
U posebnom poglavlju knjiga se bavi načinima istraživanja marketinga vina. Sljubljivanje hrane i vina nalazi se u prilogu i odgovara na pitanje kako odabrati odgovarajuće vino uz jelo. Pitanje je kako praktične tako i marketinške prirode. Kako promicati prodaju i poboljšati prodaju vina autori također u prilogu knjige prikazuju preko opisanih primjera uspješnih hrvatskih i bosansko hercegovačkih vinara.
Iz sadržaja:
UVOD / Pojam i značenje marketinga / Poljodjelstvo i marketing vina / Upravljanje marketingom i tržništveni splet / Proizvodnja i potrošnja vina u Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini / MARKETINŠKA STRATEGIJA / Strategija prodaje vina i izrada marketinškog plana / Segmentacija tržišta i ciljna skupina potrošača vina / GLAVNE FUNKCIJE U MARKETINGU VINA / Planiranje i uvođenje proizvoda na tržište / Funkcije prodaje vina / Promidžba vina i vinska komunikacija / Istraživanje za potrebe marketinga vina / PRILOZI MARKETINGU VINA / Kako odabrati odgovarajuće vino uz određeno jelo / Čaše za vino / Kako promicati prodaju vina – praktični primjeri / Poučne pripovijesti iz života vinara / LITERATURA
Recenzije
Još nema recenzija.