Opis
Iz sadržaja:
1. Uvod: Priprema za svladavanje osam puteva k rastu/ 2. Rastite povećavanjem svog
tržišnog udjela/ 3. Rastite stvaranjem odanih kupaca i dionika/ 4. Rastite
razvijanjem moćnog brenda/ 5. Rastite stvaranjem inovativnih proizvoda, usluga
i iskustava/ 6. Rastite širenjem na međunarodna tržišta/ 7. Rastite spajanjima,
preuzimanjima, strateškim savezima i zajedničkim ulaganjima/ 8. Rastite
izgrađivanjem izvanredne reputacije kao društveno odgovorna tvrtka/ 9. Rastite
stvaranjem partnerstva s vladom i nevladinim organizacijama/ 10. Epilog,
Bilješke
O knjizi:
Ako mislite da tvrtke ne mogu
rasti u spororastućoj ekonomiji, knjiga Marketingom do rasta promijenit
će vaše mišljenje. Mnoge tvrtke temelje planove rasta na jednoj ili dvije
strategije, često usvojene prije nego što je svijet postao globaliziran i
tehnološki napredan. Tvrtke sada moraju istražiti svih osam načina koji mogu
obećati novi rast. Je li vaša tvrtka inovativna? Je li vaš brend jak kao što bi
trebao biti? Jesu li vaši klijenti zadovoljni i odani? Jeste li sposobni oteti
tržište konkurenciji? Jeste li poslovanje preselili u Kinu, Brazil ili na neka
bržerastuća tržišta? Jeste li preuzimali druge kompanije ili sklopili nove
saveze? Jeste li osvojili nove kupce pokazujući svoje prave vrijednosti? Jeste
li sklopili partnerstva s vladama i nevladinim organizacijama u novim
projektima? Promotrite što rade druge tvrtke da bi postigle veći rast u
spororastućoj svjetskoj ekonomiji ili industriji.
Sjedinjene Države, Europska
unija i druge razvijene zemlje suočavaju se s godinama kontinuirano niskog
gospodarskog rasta, toliko niskog da broj novih radnih mjesta u velikoj mjeri
neće odgovarati povećanju broja radnika. U razvijenom svijetu, koji se suočava
s bolno sporim rastom gospodarstva, potrebna je primjena kreativnih
marketinških strategija radi uspješnog natjecanja za ograničenu bazu kupaca.
Knjiga Marketingom do rasta
pokazuje vam kako preživjeti u ovim uzburkanim gospodarskim vodama. Detaljno se
navodi devet megatrendova koji nude nove mogućnosti u ovom desetljeću,
uključujući globalnu preraspodjelu bogatstva, urbanizaciju, rastući globalni
trend „zelenog” gospodarstva, brze promjene društvenih vrijednosti i drugo.
Procijenite koliko je vaša poslovna djelatnost spremna za ovakav promjenjiv
gospodarski okoliš kroz ovih osam strategija rasta:
- Povećajte svoj tržišni udio:
Budite bolji od konkurencije i povećajte svoj tržišni udio. - Razvijte entuzijazam kod
svojih kupaca i dioničara: Privucite obožavatelje i razvijte bazu lojalnih
partnera u svom opskrbnom lancu. - Stvorite moćan brend:
Dizajnirajte moćan brend koji djeluje kao živa platforma za strategije i djelovanje
vaše organizacije. - Stvarajte inovativne, nove
proizvode, usluge i iskustva: Razvijajte kulturu inovativnosti i koristite
svjež pristup novim ponudama i iskustvima. - Međunarodna ekspanzija:
Prepoznajte međunarodna makro- i mikrotržišta s visokom stopom rasta i uspješno
se na njima pozicionirajte. - Preuzimanja, spajanja i
strateški savezi: Ostvarujte rast privlačnim prilikama za partnerstvo putem
preuzimanja, spajanja, strateških saveza i zajedničkih ulaganja. - Izgradite izvanrednu
reputaciju kao društveno odgovorna tvrtka: Unaprijedite društveni karakter
svoje tvrtke da biste dobili više poštovanja te podrške javnosti i dioničara. - Stvarajte partnerstva s vladom
i nevladinim organizacijama: Uspješno se natječite za pružanje usluga i
proizvoda koji su potrebni vladama diljem svijeta. - Ovo su najopasnija vremena od
Velike depresije, međutim i dalje je moguće ostvarivati rast. Naučite provoditi
ove provjerene strategije i postižite stope rasta na kojima će vam vaši
konkurenti zavidjeti.