Akcija!
MENADŽMENT INOVACIJA - Naruči svoju knjigu

MENADŽMENT INOVACIJA

Autor: Prester, Jasna
Područje: Poslovanje
Karakter: udžbenik
Godina izdanja: 2010
Broj stranica: 231
Uvez: Meki

11,81 

Područje menadžmenta inovacija je propulzivno u svjetskoj znanosti tako da s ovom knjigom i hrvatska znanstvena i stručna javnost dobiva cjelovit pogled u jedno od važnih i aktualnih područja istraživanja u suvremenom menadžmentu

SKU: 896 Kategorija: Oznaka:

Opis

O knjizi:

Ovo djelo pruža sveobuhvatan pogled u jedno od važnih i aktualnih područja istraživanja u suvremenom menadžmentu – menadžment inovacija. Budući da je ta disciplina još nedovoljno zastupljena u nastavnim planovima sveučilišta u RH, djelo je doprinos razvoju menadžmenta inovacija. Pristup temi je sveobuhvatan, a knjiga obiluje primjerima iz poslovne prakse koji će čitateljima, a posebice studentima, učiniti praćenje materije dinamičnim i zanimljivim. Inovacije su strateško pitanje koje je sagledavanjem konkurentske prednosti otvoreno na početku knjige i protkano je kroz cijeli tekst. Tema rada je podjednako važna, aktualna i zanimljiva.
Prof. dr. sc. Marli Gonan Božac

Iz sadržaja – poglavlja:

Uvod u menadžment inovacija i glavni izazovi/ Inovacije kao menadžerski proces/ Strategija inoviranja i pripadni rizici/ Uloga države u inoviranju/ Razvijanje inovativne organizacije/ Upravljanje odjelom za istraživanje i razvoj/ Izvor ideja/ Suradnja u inovacijama: s kime i zašto/ Razvoj novog proizvoda/ Razvoj nove usluge/ Odabir koncepta/ Protokol (ulazak u fazu dizajna), dizajn i testiranje/ Lansiranje proizvoda na tržište/ Učenje na pokušajima inovacija/ Inovacije i kako mjeriti uspješnost

 

Dodatne informacije

Godina izdanja

Izdavač

Sinergija

Karakter

udžbenik

Autor

Prester, Jasna

Broj stranica

Uvez

Meki

ISBN