Opis
O knjizi:
Knjiga nastoji definirati metodološki pristup menadžmentu institucija i destinacija kulture u specifičnim uvjetima kakve pruža turizam kao globalni socio-ekonomski, demografski i političko-kulturni fenomen.
Kroz cijelu knjigu analizira se potreba svojevrsne komercijalizacije institucija kulture i umjetnosti koje su, kao većinski neprofitne organizacije, uglavnom budžetski financirane. Kada je riječ o destinacijama kulture, posebno su istaknute strategije i modeli menadžmenta koji omogućuju opstanak poštujući principe cjelokupnog upravljanja kvalitetom (IQM).
Iz sadržaja:
UVOD / KULTURA I INSTITUCIJE KULTURE U UMJETNOSTI / PROJEKTNI PRISTUP MENADŽMENTU U INSTITUCIJAMA KULTURE I UMJETNOSTI / KULTURA I TURIZAM – ISKLJUČIVOST ILI KOMPLEMENTARNOST / MENADŽMENT DESTINACIJE KULTURE I ODRŽIVI RAZVOJ / UMJESTO ZAKLJUČKA / INDEKS / POPIS TABLICA / POPIS SLIKA / POPIS SHEMA / POPIS GRAFIKONA / LITERATURA
Recenzije
Još nema recenzija.