Opis
O knjizi:
‘Menadžment promjena’ upućuje nas ne samo na to da budemo inovativni dok promjene traju, već i da koristimo informacije, znanja i ideje drugih kako bismo brže donosili odluke i efikasnije ih provodili. Znanje o upravljanju promjenama postaje osnovni proizvodni i razvojni resurs te najvredniji oblik društvenog bogatstva. Uz znanja kao temeljnu odrednicu ljudskog kapitala, presudan su čimbenik u razvoju poslovnog sustava i upravljanju promjenama inovacije i kreativnost, odnosno stvaralačka primjena i korištenje znanja u stvaranju novih vrijednosti.
Knjiga ‘Menadžment promjena’ nudi razne ideje u upravljanju poslovnim sustavom. Sadrži upute i savjete o pristupu analizi, dijagnozi i kreiranju kvalitetnih rješenja te o njihovoj efikasnoj, neposrednoj primjeni u svakodnevnom donošenju i provođenju odluka.
Iz sadržaja:
PREDGOVOR / TEORIJSKO RAZMATRANJE MENADŽMENTA PROMJENA / Terminologijsko razmatranje menadžmenta promjena / Priroda i uzroci globalnih promjena / Modeli, koncepti, vrste i karakteristike menadžmenta promjena / … / STRUKTURNE PROMJENE U SUVREMENOM PODUZETNIŠTVU / Gospodarske i organizacijske promjene na kraju 20. stoljeća / Novi trendovi u razvoju suvremenog poduzetništva / Stvaranje inovativnog poduzetništva / … / LIDERSKO I PODUZETNIČKO (U)VOĐENJE PROMJENA / Bitni zahtjevi i odrednice poduzetničkog upravljanja / Liderske osobine i timske uloge u provođenju promjena / Ljudski potencijali kao potpora i otpor u vođenju promjena / … / GLOBALNO PONAŠANJE I UPRAVLJANJE POSLOVNIM PROMJENAMA / Globalna strategija i politika upravljanja poslovnim promjenama / Modeli i organii upravljanja trgovačkim društvom / Participativni menadžment u trgovačkim društvima / LITERATURA
Recenzije
Još nema recenzija.