MOĆ UVJERAVANJA, II. izdanje - Naruči svoju knjigu

MOĆ UVJERAVANJA, II. izdanje

Priručnik za javno nastupanje i poslovno prezentiranje
Autor: Španjol Marković, Mirela
Područje: Komunikacija, odnosi s javnošću, mediji
Karakter: stručno-popularna
Godina izdanja: 2016
Broj stranica: 266
Uvez: Meki

13,14 

Prvi hrvatski priručnik za javno nastupanje i poslovno prezentiranje. Pregled nužnih retoričkih alata koji osiguravaju uspjeh.

Nema na zalihi

Knjiga nije dostupna!

Opis

O knjizi:

Govorništvo je najučinkovitiji alat komunikacije koji se, srećom, može steći i trajno usavršavati. O tome kako, govori ova knjiga. Spretnošću predavača praktičara autorica čitatelje vješto vodi željenome cilju. Od temeljnih pravila, kao što su pomna priprema, analiza auditorija, do mnogih jednostavnih i pristupačnih tehnika nadahnutih primjerima iz svakodnevnoga korporativnog, političkog i javnog života. Koristan priručnik za sve razine menadžmenta, osobito iz sektora prodaje, marketinga i odnosa s javnošću. Mato Zadro, predsjednik Uprave Dukata

Tijekom stoljeća, civilizacijski napredak, inovacije i tehnološka dostignuća omogućavali su nam da razvijamo načine komuniciranja.
Međutim, jedno je od antike do danas ostalo isto – umijeće lijepog, svrhovitog i uvjerljivog govora. Zato je ova knjiga ne samo preporučeno već i obvezatno štivo svakom komunikatoru s vizijom. Dubravka Jusić, rukovoditeljica korporativnih komunikacija Vipneta i Mobilkom Austria grupe i predsjednica Hrvatske udruge za odnose s javnošću

Kažu da je nastup pred publikom sudbina gora od smrti, ali kažu i da je to najbrži način do izgradnje samopouzdanja. Moje je iskustvo pokazalo da svladavanje retoričkih vještina može imati najveći utjecaj na naš poslovni i privatni život. Sigurna sam da ćete i vi, već nakon nekoliko poglavlja knjige, uvijek rado tražiti priliku da govorite i prezentirate. Kristina Horbec, vlasnica mystery shopping agencije Heraklea, Croma mladi menadžer godine 2007.

Iz sadržaja:

ZAŠTO RETORIKA DANAS/ Retorika – vještina i umjetnost uvjeravanja/ Definicija retorike/ Može li se govorništvo naučiti?/ Još šest razloga za učenje govorništva/ Retorika i TV (elektronički mediji)/ Retorika i PR/ Retorika i marketing/ Retorika i prodaja/ Retorika i etika – mogućnosti zlouporabe/ PRIRUČNIK GOVORNIŠTVA/ Trema – naučen, a ne urođen strah/ Kako tremu pretvoriti iz neprijatelja u saveznika/ Suzbijte znakove treme/ Tehnika dubokog disanja/ Za govornika je presudan prvi dojam/ Samospoznaja ili kako me vide drugi/ Kako govornik postiže vjerodostojnost/ Kongruencija, usklađenost sadržaja i govora tijela/ Dosljednost – naknadno ponašanje u skladu s izrečenim/ Osobine (pogled na svijet, obrazovanje, obitelj) Originalnost i neponovljivost «ljudske marke»/Govor – sredstvo uvjeravanja/ Uporaba riječi, rječnik i stil/ Glas i dikcija/ Vježbe za glas/ Govor tijela/ Što postižemo učenjem neverbalne komunikacije?/ Mimika (pokreti glave, lica, oči, usne)/ Kodeks poslovnog odijevanja/ Bilješke i pomagala pri prezentacijama/ Priprema govora kao pečenje kolača/ Amerika i Europa – razlike u govornoj izvedbi/ Govorna shema, struktura ili redosljed izlaganja/ UVOD – stvaranje dojma i privlačenje pozornosti/ GLAVNI DIO- umijeće argumentiranja/ ZAVRŠETAK: Peroratio, crescendo, klimaks/ Publika, slušači, auditorij/ Logika u govoru/ 10 zapovijedi govorničkih/ Jezične ili izgovorne pogreške/ Efekti u govorništvu/ Najčešće pogreške u prezentacijama/ Citati na temu govorenja i govorništva/ VJEŠTINA VOĐENJA DIJALOGA/ Diskusija – zajednička obrada teme/ Debata – bitka riječima/ Aktivno slušanje kao preduvjet dijaloga/ Kako poboljšati tehniku aktivnog slušanja/ Konstruktivno, destruktivno i manipulativno/ Ispravne protutaktike/ Citati o menadžmentu/

Dodatne informacije

Godina izdanja

Karakter

stručno-popularna

Uvez

Meki

Autor

Španjol Marković, Mirela

Broj stranica

ISBN

Izdavač