Opis
O knjizi:
Knjiga je nastala kao rezultat istraživanja u okviru znanstvenog projekta “Konkurentska sposobnost i strategije hrvatskih poduzeća” Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa. Kao relativno novo znanstveno i stručno područje, korporativno upravljanje sve više postaje predmet izučavanja na relevantnim svjetskim akademskim institucijama. Glavna područja korporativnog upravljanja vezuju se na pitanja moći, ovlasti i odgovornosti u obavljanju temeljne djelatnosti poduzeća; ono treba dati odgovore na pitanje tko nadzire korporaciju i zašto, kako se korporacijom upravlja i u čijem interesu. Predmet ove knjige je istraživanje uloge nadzornih odbora u hrvatskom sustavu i praksi korporativnog upravljanja.
Iz sadržaja:
PODUZEĆE, MODERNA KORPORACIJA I UPRAVLJAČKE STRUKTURE / KORPORATIVNO UPRAVLJANJE / TEORIJSKI OKVIRI KORPORATIVNOG UPRAVLJANJA / ULOGA NADZORNOG ODBORA U KORPORATIVNOM UPRAVLJANJU / VELIČINA I STRUKTURA NADZORNIH ODBORA / OBILJEŽJA I POŽELJNE OSOBINE ČLANOVA NADZORNIH ODBORA / ORGANIZACIJA RADA NADZORNOG ODBORA / NADZORNI ODBOR I STRATEŠKO UPRAVLJANJE PODUZEĆEM / OSNAŽIVANJE ULOGE NADZORNOG ODBORA U HRVATSKIM PODUZEĆIMA /