NOVA PRAVILA MARKETINGA & PR-a - Naruči svoju knjigu

NOVA PRAVILA MARKETINGA & PR-a

Kako se koristiti medijskim priopćenjima, blogovima, podcastingom, viralnim marketingom i internetskim medijima...
Autor: Meerman Scott, David
Područje: Marketing
Karakter: stručno-popularna
Godina izdanja: 2009
Broj stranica: 308
Uvez: Meki

19,78 

David Scott će Vam u ovoj knjizi predložiti nešto naizgled neizvedivo! Hodati uokolo s video kamerom vrijednom 250 dolara, bilježiti što rade Vaši zaposlenici i što misle o proizvodima koje razvojijaju, te potom to objavljivati na internetu, doista se može učiniti neizvedivim. Čitajući ovu knjigu saznat ćete kako pridobiti vjerodostojnost potrebu da biste razvoli svoje poslovanje. Uživajte!

SKU: 785 Kategorija:

Opis

Iz sadržaja:


KAKO JE INTERNET IZMEJNIO PRAVILA MARKETINGA I PR-a/ Stara pravila marketinga i PR-a nisu učinkovita u online svijetu/ Nova pravila marketinga i PR-a/ Kako izravno doprinjeti do svojih kupaca/ KOMUNIKACIJE TEMELJENE NA INTERNETU ZA IZRAVNO OBRAĆANJE KUPCIMA/ Blogovi: kako navesti milijune evanđelista da ispričaju baš vašu priču/ Nova pravila priopćenja za javnost/ Prijenos audio-sadržaja kroz podcasting/ Forumi, wikiji i vaša ciljana publika/ Prelazak na viralno: Kako putem interneta zaraziti svoju publiku/ Web stranica bogata sadržajem/ AKCIJSKI PLAN ZA ISKORIŠTAVANJE SNAGE/ Vi ste ono što objavljujete/ On line vizionarstvo za brendiranje vaše organizacije kao pouzdanog izvora/ Kako pisati za svoje kupce/ Online soba za medije/ Nova pravila obraćanja medijima/ Bloging radi dopiranja do kupaca/ Kako napraviti podcast video što je jednostavnije moguće/ Marketing u sajtovi za društveno umreževanje/ Pretraživački marketing/ Ostvarite to!

O knjizi su rekli:


Internet nije toliko stvar tehnologije koliko ljudi. David Meerman Scott u svojim izuzetnim Novim pravilima marketinga i PR-a ide znatno dalje od tehnologije i istražuje mogućnosti interneta u odnosu na ljude. On utvrđuje niz pravila koja pokazuju kako ostvariti te mogućnosti uz maksimalnu učinkovitost, i to kroz primjere iz stvarnog života i na zanimljiv način.”
Jay Conrad Levinson, Otac gerilskog marketinga i pisac serije knjiga Gerilski marketing

” Nova pravila marketinga i PR-a poučavaju čitatelje kako pokrenuti vizionarsku kampanju korištenjem dalekosežnih, dugotrajnih alata društvenih medija. Knjiga je neprocjenjiv vodič za svakoga tko želi afirmirati svoje ime, svoje ideje i svoju organizaciju.”
Mark Levy, koautor Kako uvjeriti ljude koji ne žele biti uvjereni i utemeljitelj tvrtke Levy Innovation: A Marketing Strategy Firm

” Revolucija je možda prečesto korištena riječ u opisivanju posljedica interneta, no upravo je revolucija ono što David Meerman Scott prihvaća i promiče u ovoj knjizi. On razotkriva ispraznost starih medijskih pravila i za sve nas otvara vrata insajderske igre koju je ranije igrala tek nekolicina dobro povezanih stručnjaka. S ovom knjigom pravila online revolucije možemo naučiti kako osvojiti umove i tržišta igrajući po novim pravilima novog medija.”
Don Dunnington, predsjednik International Association of Online Communicators (IAOC); direktor Business Communicationsa i K-Tron Internationala; te diplomirani instruktor u online komunikacijama sveučilišta Rowan, Glassboro, New Jersey

“Povijest marketinških komunikacija – duga nekih 60 godina- sastoji se od promicanja poruka namijenjenih uvjeravanju nekoga da poduzme određenu željenu akciju. Danas se marketinške komunikacije, većim dijelom zbog goleme snage i utjecaja Mreže i drugih oblika elektroničkih komunikacija, temelje na ulaženju u razgovor čiji je cilj navesti/nagovoriti određenu osobu na poduzimanje određene akcije. David Meerman Scott pokazuje da se marketing danas temelji na sudjelovanju i povezivanju a ne više na čistoj sili.”
Roy Young, direktor prihoda tvrtke MarketingProfs.com i koautor Prvaci marketinga: Praktične strategije za unaprjeđenje marketinške moći, utjecaja i poslovnih učinaka

“Kao netko tko se iz redova marketinga probio na čelo nekoliko kompanija, došao sam do spoznaje da su pravila prema kojima sam živio kako bih upravljao marketinškom mješavinom zastarjela. Ono što David Meerman Scott pokazuje a što toliko zadivljuje jest da su nova pravila bolja od starih jer presjecaju ravno kroz sav taj komunikacijski metež i mitove o visokobudžetnom oglašavanju. Ova je knjiga obvezno štivo za svakog menadžera u potrazi za ostvarivanjem troškovno učinkovite margine u marketinškim operacijama i izravnim obraćanjem kupcima na način koji njima odgovara.”
Phil Myers, predsjednik tvrtke Pragmatic Marketing

“Ovo je nužno štivo ako ne želite gubiti vrijeme i resurse na stare metode internetskog marketinga i odnosa s javnošću. David Meerman Scott u ime dobrih starih vremena za vas revidira stara pravila, istodobno zalazeći u nova pravila internetskog marketinga i PR-a. On nas ne prepušta samo teorijama, već nudi praktične i na rezultate usmjerene savjete.”
Ron Peck, izvršni direktor, Neurological Disease Foundation

” Nova pravila marketinga i PR-a govore o kršenju pravila i stvaranju novih uloga u tradicionalnim funkcionalnim područjima. Korištenjem inovativnih, netradicionalnih pristupa kako bi dosegnuli mnoštvo auditorija, zajednica i vizionara na internetu, te zadržali njihovu pozornost, PR-ovci ostvaruju nove vrijednosti, utjecaje i ishode. Nalazimo se u sadržajima bogatom, internetom navođenom svijetu, a David Meerman Scott je napisao dragocjeni traktat o tome kako marketinški orijentirani PR stručnjaci mogu utjecati na nove medijske kanale i forume za plasiranje svojih priča na tržište. PR-ovci više nisu ograničeni u tome gdje i kako usmjeravaju svoja znanja, spisateljsko umijeće i sposobnosti upravljanja percepcijama. Internet je umnožio i raščlanio obilje novih putova za izravno obraćanje i aktivaciju ključnih ciljanih interesnih skupina. Dobra knjiga itekako vrijedna čitanja za sve marketinške stručnjake i sve starije PR agente.”
Donovan Neale-May, izvršni direktor, CMO Council

” Nova pravila marketinga i PR-a nude sažetak akcijskog plana za uspjeh. Umjesto da se usredotoči na jedno rješenje, Scott pokazuje kako se koristiti mnogostrukim internetskim pomagalima, redom usmjerenima na povećanje prisutnosti i popularnosti vaše kompanije.”
Roger C. Parker, pisac Uličnog vodiča za marketing na internetu i Dizajna na prodaju

“Ponovno se nalazimo na kritičnoj prijelomnoj točki na evolucijskom putu našeg društva, na kojemu pojedinci otimaju moć i kontrolu institucijama i tradicionalnim čuvarima koji kontroliraju protok znanja i čuvaju zidove tvrđava. Kao komunikacijski stručnjaci imamo vrlo malo vremena da shvatimo što se promijenilo, zašto se promijenilo, i što bismo s tim u vezi trebali učiniti. Ne počnete li stvari raditi na drugačiji način i ne učinite li to odmah, slobodno možete početi tražiti drugi posao. U svijetu u kojemu su promjene uobičajene a svakoga se dana izmišljaju novi oblici komunikacije i suradnje, što je potrebno da bi predani moralni komunikacijski stručnjak bio uspješan? Knjiga Davida Meermana Scotta, Nova pravila marketinga i PR-a, pruža pronicljiv prikaz promjena u igri dok utakmica traje i nekih ključnih taktika koje su vam potrebne za uspjeh u ekonomiji znanja.”
Chris Heuer, suosnivač, Social Media Club

Dodatne informacije

Godina izdanja

Karakter

stručno-popularna

Uvez

Meki

Autor

Meerman Scott, David

Broj stranica

ISBN

Izdavač