Opis
O knjizi:
Knjiga prati i propituje kurikulumsku teoriju i metodologiju od njezinih početaka u devedesetim godinama prošlog stoljeća do danas u internacionalnom i nacionalnom kontekstu. Posebna pozornost usmjerena je na promjene hrvatskoga odgojno-obrazovnog sustava od devedesetih godina prošlog stoljeća do danas, tj. uspostave nove demokratske države.
Kritički promišlja metodologiju tih promjena, koja nije slijedila metodologiju i teoriju kurikuluma sve do prvog desetljeća 21. stoljeća, iako je imala mogućnost usmjeriti se na teorijsko-metodološke tekstove domaćih autora. U knjizi su prikazani najvažniji teorijsko-metodološki tekstovi o teoriji i metodologiji kurikuluma u pedagogiji, edukologiji, didaktici, metodici…).
Iz recenzija:
Knjiga ‘Obrazovni kurikulumi, standardi i kompetencije’ identificira, analizira i sistematizira te povijesno kontekstualizira velik broj tema i pitanja koja su relevantna za utvrđivanje učinkovitog pravca promjena hrvatskog sustava odgoja i obrazovanja u vrijeme kad se taj sustav usmjerava prema novoj razvojnoj paradigmi koju određuju koncepti kurikuluma, kompetencija, standarda i ishoda, odnosno postignuća. Kao takva, vrijedan je izvor znanstvenih i stručnih informacija za istraživače odgoja i obrazovanja, kreatore prosvjetne politike, praktičare u sustavu odgoja i obrazovanja te studente nastavničkih fakulteta, te sve sudionike u oblasti odgoja i obrazovanja. Prof. dr. sc. Vedrana Spajić-Vrkaš
Iz sadržaja:
PROSLOV / KURIKULUMSKA TEORIJA I METODOLOGIJA / METODOLOŠKI MODELI / KURIKULUM U HRVATSKOJ TEORIJI I METODOLOGIJI / NACIONALNI OKVIRNI KURIKULUM ZA PREDŠKOLSKI ODGOJ I OPĆE OBVEZNO OBRAZOVANJE U OSNOVNOJ I SREDNJOJ ŠKOLI / PEDAGODIJSKI, EDUKOLOGIJSKI, DIDAKTIČNI I METODIČKI PRINOSI KURIKULUMSKOJ TEORIJI I METODOLOGIJI / VRSTE KURIKULUMA / KURIKULUMSKI TEORIJSKO-METODOLOŠKI PREDLOŠCI ZA STVARANJE KURIKULUMA / JEZIČKO-KOMUNIKACIJSKO PODRUČJE / METODOLOGIJA PROMJENA HRVATSKOGA ŠKOLSTVA / PROMJENE HRVATSKOGA ODGOJNO-OBRAZOVNOG SUSTAVA / VREDNOVANJE ODGOJNO-OBRAZOVNOG SUSTAVA / INTERNACIONALIZACIJA SUSTAVA /UZORAK OBRAZOVNOGA STANDARDA ZA MATERINSKI JEZIK / USUSRET NOVIM PROMJENAMA HRVATSKOGA ODGOJNO-OBRAZOVNOG SUSTAVA / UČENJE KOMPETENCIJA / SAŽETAK-PREMA NOVOJ HRVATSKOJ ŠP
Recenzije
Još nema recenzija.