Opis
O knjizi:
Koncept knjige podijeljen je u jedanaest poglavlja, a započinje temama koja se odnose na pitanja budućnosti, razvoju turističke destinacije i konkurentnosti turizma. Drugo poglavlje pokazuje kvantitativne i kvalitativne trendove u turizmu kroz regionalni presjek prikazujući ključne pokazatelje po tržištima, trendove u ugostiteljstvu, utjecaj tehnologije na turizam te izdvojene poslovne slučajeve. Treće poglavlje govori o ekonomiji iskustva i doživljaja kao ekonomiji u turizmu novog doba.
Četvrto pak poglavlje analizira utjecaj imidža na odabir turističke destinacije i proces odabira turističke destinacije. Peto poglavlje pokazuje izvrsnost u pružanju hotelskih usluga, dok šesto poglavlje govori o marketing menadžmentu u kulturi i turizmu. Sedmo i osmo poglavlje govore o načinima financiranju kulture poput modela crowdfundinga, dok deveto ističe značaj narodne knjižnice u kulturnom turizmu, njezinu ulogu i zadaću. Knjiga završava analizom pitanja društveno odgovornog poslovanja, održivog razvoja i nefinancijskog izvještavanja u kulturi i turizmu.
Iz sadržaja:
Uvod
- Suvremeni trendovi u turizmu
- Kvantitativni i kvalitativni trendovi u turizmu – regionalni presjek (Roberta Kontošić, mag. oec.)
- Ekonomoija iskustva i doživljaja kao ekonomija u turizmu novog doba (dr. sc. Romana Lekić)
- Utjecaj imidža na odabir turističke destinacije (dr. sc. Tina Šegota)
- Izvrsnost u pružanju hotelskih usluga – vrijednost za gosta, kreiranje i upravljanje odnosima s gostima (dr. sc. Ivana Žilić)
- Marketing i menadžment u turizmu (doc. dr. sc. Iva Slivar)
- Financiranje kulture (Lena Radunić, mag. oec.)
- Crowdfunding u financiranju kulture (Adriana Galant, mag. oec.)
- Značaj narodne knjižnice u kulturnom turizmu (dr. sc. Irides Zovković, izv. prof. dr. sc. Tea Golja)
- Društveno-odgovorno poslovanje u turizmu (izv. prof. dr. sc. Tea Golja)
- Financijsko i nefinancijsko izvještavanje u organizacijama kulture i turizma (izv. prof. dr. sc. Tea Golja, Adriana Galant, mag. oec.)