Vidi košaricu “MARKETING TURISTIČKOG ODREDIŠTA” je dodano u vašu košaricu.
ODABRANE TEME SUVREMENOG MENADŽMENTA U KULTURI I TURIZMU - Naruči svoju knjigu

ODABRANE TEME SUVREMENOG MENADŽMENTA U KULTURI I TURIZMU

Autor: Golja, Tea
Područje: Turizam
Karakter: udžbenik
Godina izdanja: 2017
Broj stranica: 258
Uvez: Meki

39,82 

Rezultat dugogodišnjeg rada sa studentima i raznim stručnjacima iz domene kulture i turizma. Pregled i analiza važnih tema o suvremenim trendovima u turizmu, marketingu, ekonomiji iskustva, načinima financiranja i društveno odgovornom poslovanju.

Opis

O knjizi:

Koncept knjige podijeljen je u jedanaest poglavlja, a započinje temama koja se odnose na pitanja budućnosti, razvoju turističke destinacije i konkurentnosti turizma. Drugo poglavlje pokazuje kvantitativne i kvalitativne trendove u turizmu kroz regionalni presjek prikazujući ključne pokazatelje po tržištima, trendove u ugostiteljstvu, utjecaj tehnologije na turizam te izdvojene poslovne slučajeve. Treće poglavlje govori o ekonomiji iskustva i doživljaja kao ekonomiji u turizmu novog doba.

Četvrto pak poglavlje analizira utjecaj imidža na odabir turističke destinacije i proces odabira turističke destinacije. Peto poglavlje pokazuje izvrsnost u pružanju hotelskih usluga, dok šesto poglavlje govori o marketing menadžmentu u kulturi i turizmu. Sedmo i osmo poglavlje govore o načinima financiranju kulture poput modela crowdfundinga, dok deveto ističe značaj narodne knjižnice u kulturnom turizmu, njezinu ulogu i zadaću. Knjiga završava analizom pitanja društveno odgovornog poslovanja, održivog razvoja i nefinancijskog izvještavanja u kulturi i turizmu.

Iz sadržaja:

Uvod

  1. Suvremeni trendovi u turizmu
  2. Kvantitativni i kvalitativni trendovi u turizmu – regionalni presjek (Roberta Kontošić, mag. oec.)
  3. Ekonomoija iskustva i doživljaja kao ekonomija u turizmu novog doba (dr. sc. Romana Lekić)
  4. Utjecaj imidža na odabir turističke destinacije (dr. sc. Tina Šegota)
  5. Izvrsnost u pružanju hotelskih usluga – vrijednost za gosta, kreiranje i upravljanje odnosima s gostima (dr. sc. Ivana Žilić)
  6. Marketing i menadžment u turizmu (doc. dr. sc. Iva Slivar)
  7. Financiranje kulture (Lena Radunić, mag. oec.)
  8. Crowdfunding u financiranju kulture (Adriana Galant, mag. oec.)
  9. Značaj narodne knjižnice u kulturnom turizmu (dr. sc. Irides Zovković, izv. prof. dr. sc. Tea Golja)
  10. Društveno-odgovorno poslovanje u turizmu (izv. prof. dr. sc. Tea Golja)
  11. Financijsko i nefinancijsko izvještavanje u organizacijama kulture i turizma (izv. prof. dr. sc. Tea Golja, Adriana Galant, mag. oec.)

Dodatne informacije

Godina izdanja

Broj stranica

ISBN

Autor

Karakter

Uvez

Povezane knjige - Naša preporuka