Vidi košaricu “UNIVERZALNA NAČELA DIZAJNA” je dodano u vašu košaricu.
ODGOVORNO OGLAŠAVANJE - Naruči svoju knjigu

ODGOVORNO OGLAŠAVANJE

Pravo i etika u tržišnom komuniciranju
Autor: Antolović, Kamilo; Haramija,Predrag
Područje: Marketing
Područje: Održivi razvoj i društveno odgovorno poslovanje
Karakter: stručna
Godina izdanja: 2016
Broj stranica: 445
Uvez: Tvrdi

33,05 

Sustavno izložena problematika odgovornog tržišnog komuniciranja u digitalnom dobu te interpretacija zakona i kodeksa vezanih uz oglašavanje i društvenu odgovornost, u svrhu ostvarivanja zakonitosti i etičnosti odnosa između potrošača i proizvoda. Namijenjena svima koji se žele kvalitetno informirati o odgovornom oglašavanju i važnosti istoga.

Opis

O knjizi:

Što je svrha i zadaća knjige Odgovorno oglašavanje? Osvijetliti put u traženju društveno prihvatljivih rješenja u oglašavanju i marketingu, kako za praktičare tako i studente te sve prateće djelatnosti (mediji, odvjetništvo, sudovi…). Kako je utjecaj oglašavanja na pojedinca i zajednicu enormno velik, od svakog sudionika tog procesa traži se novi etički i pravni minimum kako bi oglašavanje bilo prihvaćeno i tretirano kao društveno odgovorna djelatnost.

Iz sadržaja:

PREDGOVOR / IZJAVA O AUTORSKIM PRAVIMA / RIJEČI RECEZENATA / 1. OGLAŠAVANJE I TRŽIŠNO KOMUNICIRANJE /  Određenje pojma oglašavanja / Uloga i funkcije oglašavanja / Oglasne i komunikacijske konstante / 2. ETIKA I MORAL / Pojmovi morala i etika / Nastanak i razvoj etike / Pristup poslovne i medijske etike / 3. ETIKA U OGLAŠAVANJU, TRŽIŠNOM KOMUNICIRANJU I MARKETINGU / Etika u oglašavanju / Etika u tržišnom komuniciranju / Problemi pristupa etici i u oglašavanju / 4. ISTRAŽIVANJE ETIKE OGLAŠAVANJA I TRŽIŠNOG KOMUNICIRANJA / Istraživanje tržišta i tržišnog komuniciranja i etika / Istraživanje o etici / Istraživanje o etici u Hrvatskoj / 5. REGULATIVA OGLAŠAVANJA I TRŽIŠNOG KOMUNICIRANJA /  Regulativa oglašavanja i njen razvoj / Regulatorni ( pravni ) okvir tržišnog komuniciranja u EU / Regulatorni ( pravni ) okvir tržišnog komuniciranja u RH / Nedopušteno oglašavanje / Zaštita potrošača / Djeca i oglašavanja / 6. SAMOREGULATIVA OGLAŠAVANJA I TRŽIŠNOG KOMUNICIRANJA / Glavna načela i pitanja samoregulative / Istinitost i iskrenost / Dostojanstvo i privatnost / Ukus i pristojnost / Sponzorstvo i donatorstvo / 7. OSTALI OBLICI TRŽIŠNOG KOMUNICIRANJA I ETIKA / Odnosi s javnošću / Izravni marketing i telemarketing / Unapređenje prodaje / Osobna prodaja / 8. VJERSKA  MORALNA NAČELA U TRŽIŠNOM KOMUNICIRANJU /  Moralno utemeljenje Katoličke Crkve o poslovanju / Moralno utemeljenje islama o poslovanju / 9. OKVIR DONOŠENJA ODGVORNIH ODLUKA U TRŽIŠNOM KOMUNICIRANJU / 10. PRIMJERI IZ PRAKSE ( PRIMJERI PRIMJENE ZAKONA I KODEKSA) / PRILOZI / SUMMARY I BILJEŠKA O AUTORIMA

Dodatne informacije

Godina izdanja

Uvez

Tvrdi

Karakter

stručna

Izdavač

K_K promocija

Broj stranica

ISBN

Autor

,