Opis
O knjizi
Knjiga se bavi jednim od iznimno važnih, ali prilično neistraženih područja vezanih uz odnose s medijima, odnosno medijske utjecaje. Autorica pokušava istražiti – utječu li odnosi s javnošću i u kojoj mjeri na medije i sadržaje koji se objavljuju, odnosno koliko vješto praktičari za odnose s javnošću koriste tehnike odnosa s javnošću kako bi utjecali na dnevne medijske agende, odnosno odabir tema i način njihove prezentacije.
Iz sadržaja:
I. POGLAVLJE, UVODNO POGLAVLJE, Okvir i definiranje pojmova
- Osvrt na dosadašnje prikaze utjecaja odnosa s medijima na medijske agende
- Općenito o odnosima s medijima
- Okvir definiranih pojmova
- Prikaz utjecaja odnosa s medijima na medijske agende
- Odnos političke stvarnosti i fikcije kroz analizu televizijskih serija
II. POGLAVLJE UVJERAVAJUĆA KOMUNIKACIJA ODNOSA S MEDIJIMA – UTJECAJ NA JAVNOST KROZ MEDIJSKI POSREDOVANU STVARNOST
- Osnove medijskog uvjeravanja
- Medijska posredovana stvarnost – određivanje pojmova
- Medijski spektakl u medijski posredovanoj stvarnosti
- Spektakularizacija medijski posredovane političke stvarnosti
- Medijatizacija politike komunikacije
- Osvrt na medijsku posredovanost poruka u kontekstu medijatizacije
- Zaključna razmatranja
III. POGLAVLJE, MOĆ KOMUNIKACIJE – ODNOS POLITIKE, ODNOSA S MEDIJIMA I MEDIJA
- Kako definirati komunikacijske politike, odnosa s medijima i medija
- Ciljna publika i razumijevanje poruka
- Određivanje pojmova – Politička komunikacija, politički odnosi s javnošću i političko novinarstvo
- Moć komunikacije – politike, političkih odnosa s medijima i medija
- Medijski posredovana politička komunikacija
- Zaključna razmatranja
IV. POGLAVLJE, POLOŽAJ MEDIJA U KONTEKSTU POLITIČKIH ODNOSA S MEDIJIMA – UPRAVLJANJE MEDIJIMA I UPRAVLJANJE INFORMACIJAMA
- Medijsko okruženje
- Mediji za masovno komuniciranje i medijsko okruženje
- Upravljanje medijima
- Upravljanje informacijama
- Tehnike upravljanja informacijama
- Vijesti i razumijevanje njezine vrijednosti
- Gatekeeperi
- Zaključna razmatranja
V. POGLAVLJE, ODNOSI S MEDIJIMA – ODREĐIVANJE POJMA I ULOGE U KONTEKSTU ODNOSA S JAVNOŠĆU I POLITIČKE KOMUNIKACIJE ( glasnogovorništvo, spin, spin doktori )
- Definiranje odnosa s medijima
- Odnos politike i odnosa s medijima
- Odnosi s medijima i mediji
- Tehnike odnosa s medijima – kontekst
- Uloga praktičara za odnose s medijima
- Glasnogovornik
- Spin
- Uloga odnosa s medijima u stvaranju medijskog dojma
- Zaključna razmatranja
VI. POGLAVLJE, TEORIJA POSTAVLJANJA DNEVNOG REDA – UTJECAJ ODNOSA S MEDIJIMA NA POSTAVLJANJE DNEVNIH MEDIJSKIH AGENDI
- Kontekst teorije postavljanja dnevnog reda ili agenda setting
- Određivanje pojma teorije postavljanja dnevnog reda ili agende setting teorija
- Odnos modela medijskih učinaka – agenda setting, framing, priming
- Odnos medija i dnevnih medijskih agendi, političkih i javnih agendi
- Učinci teorije postavljanja dnevnog reda i medijski učinci
- Zaključna razmatranja
VII. POGLAVLJE, MEDIJI I KOMUNIKACIJA U KONTEKSTU HIBRIDNOGA MEDIJSKOGA SUSTAVA
- Uvod
- Medijatizacija
- Mediji u hibridnom medijskom sustavu
- Društveni mediji
- Hibridni medijski sustav
- Upravljanje medijima u hibridnom medijskom sustavu
- Politička komunikacija i odnosi s javnošću u kontekstu hibridnog medijskog sustava
- Zaključna razmatranja
VIII. POGLAVLJE – ZAKLJUČAK
- Zaključak
- Dodatak: Shematski prikaz komunikacijskog modela
IX. POGLAVLJE, LITERATURA