ODNOSI S MEDIJIMA I MEDIJSKE AGENDE - Naruči svoju knjigu

ODNOSI S MEDIJIMA I MEDIJSKE AGENDE

Autor: Lesinger, Gordana
Područje: Komunikacija, odnosi s javnošću, mediji
Karakter: stručna
Godina izdanja: 2018
Broj stranica: 324
Uvez: Meki

23,76 

Komunikacija odnosa s javnošću – utjecaj odnosa s medijima na postavljanje dnevnih medijskih agendi

Nema na zalihi

Knjiga nije dostupna!

Opis

O knjizi

Knjiga se bavi jednim od iznimno važnih, ali prilično neistraženih područja vezanih uz odnose s medijima, odnosno medijske utjecaje. Autorica pokušava istražiti – utječu li odnosi s javnošću i u kojoj mjeri na medije i sadržaje koji se objavljuju, odnosno koliko vješto praktičari za odnose s javnošću koriste tehnike odnosa s javnošću kako bi utjecali na dnevne medijske agende, odnosno odabir tema i način njihove prezentacije.

 

Iz sadržaja:

I. POGLAVLJE, UVODNO POGLAVLJE, Okvir i definiranje pojmova

  1. Osvrt na dosadašnje prikaze utjecaja odnosa s medijima na medijske agende
  2. Općenito o odnosima s medijima
  3. Okvir definiranih pojmova
  4. Prikaz utjecaja odnosa s medijima na medijske agende
  5. Odnos političke stvarnosti i fikcije kroz analizu televizijskih serija

II. POGLAVLJE UVJERAVAJUĆA KOMUNIKACIJA ODNOSA S  MEDIJIMA – UTJECAJ NA JAVNOST KROZ MEDIJSKI POSREDOVANU STVARNOST

  1. Osnove medijskog uvjeravanja
  2. Medijska posredovana stvarnost – određivanje pojmova
  3. Medijski spektakl u medijski posredovanoj stvarnosti
  4. Spektakularizacija medijski posredovane političke stvarnosti
  5. Medijatizacija politike komunikacije
  6. Osvrt na medijsku posredovanost poruka u kontekstu medijatizacije
  7. Zaključna razmatranja

III. POGLAVLJE, MOĆ KOMUNIKACIJE – ODNOS POLITIKE, ODNOSA S MEDIJIMA I MEDIJA

  1. Kako definirati komunikacijske politike, odnosa s medijima i medija
  2. Ciljna publika i razumijevanje poruka
  3. Određivanje pojmova – Politička komunikacija, politički odnosi s javnošću i političko novinarstvo
  4. Moć komunikacije – politike, političkih odnosa s medijima i medija
  5. Medijski posredovana politička komunikacija
  6. Zaključna razmatranja

IV. POGLAVLJE, POLOŽAJ MEDIJA U KONTEKSTU POLITIČKIH ODNOSA S MEDIJIMA – UPRAVLJANJE MEDIJIMA I UPRAVLJANJE INFORMACIJAMA

  1. Medijsko okruženje
  2. Mediji za masovno komuniciranje i medijsko okruženje
  3. Upravljanje medijima
  4. Upravljanje informacijama
  5. Tehnike upravljanja informacijama
  6. Vijesti i razumijevanje njezine vrijednosti
  7. Gatekeeperi
  8. Zaključna razmatranja

V. POGLAVLJE, ODNOSI S MEDIJIMA – ODREĐIVANJE POJMA I ULOGE U KONTEKSTU ODNOSA S JAVNOŠĆU I POLITIČKE KOMUNIKACIJE ( glasnogovorništvo, spin, spin doktori )

  1. Definiranje odnosa s medijima
  2. Odnos politike i odnosa s medijima
  3. Odnosi s medijima i mediji
  4. Tehnike odnosa s medijima – kontekst
  5. Uloga praktičara za odnose s medijima
  6. Glasnogovornik
  7. Spin
  8. Uloga odnosa s medijima u stvaranju medijskog dojma
  9. Zaključna razmatranja

VI. POGLAVLJE, TEORIJA POSTAVLJANJA DNEVNOG REDA – UTJECAJ ODNOSA S MEDIJIMA NA POSTAVLJANJE DNEVNIH MEDIJSKIH AGENDI

  1. Kontekst teorije postavljanja dnevnog reda ili agenda setting
  2. Određivanje pojma teorije postavljanja dnevnog reda ili agende setting teorija
  3. Odnos modela medijskih učinaka – agenda setting, framing, priming
  4. Odnos medija i dnevnih medijskih agendi, političkih i javnih agendi
  5. Učinci teorije postavljanja dnevnog reda i medijski učinci
  6. Zaključna razmatranja

VII. POGLAVLJE, MEDIJI I KOMUNIKACIJA U KONTEKSTU HIBRIDNOGA MEDIJSKOGA SUSTAVA

  1. Uvod
  2. Medijatizacija
  3. Mediji u hibridnom medijskom sustavu
  4. Društveni mediji
  5. Hibridni medijski sustav
  6. Upravljanje medijima u hibridnom medijskom sustavu
  7. Politička komunikacija i odnosi s javnošću u kontekstu hibridnog medijskog sustava
  8. Zaključna razmatranja

VIII. POGLAVLJE – ZAKLJUČAK

  1. Zaključak
  2. Dodatak: Shematski prikaz komunikacijskog modela

IX. POGLAVLJE, LITERATURA

 

 

 

Dodatne informacije

Godina izdanja

Broj stranica

Autor

Izdavač

Karakter

Uvez

ISBN